آموزش تهیه کردن پشتیبان به صورت خودکار از عکس‌های اینستاگرام‌ در SkyDrive

  • ۱۰۵۵

حتما برای شما نیز اتفاق افتاده که وقتی یک عکس را ویرایش می‌کنید، مایل به داشتن نسخه‌ای دیگر از آن باشید که بطور کامل محفوظ بماند. با استفاده از دستورالعمل ساده IFTTT (if this then that) از عکس‌های اینستاگرام در اسکای درایو‌تان نسخه پشتیبان بگیرید.

پشتیبان‌گیری از عکس‌ها در اندروید، iOS و ویندوز فون بسیار ساده است تا حدی که دیگر نیازی به کامپیوترها نیست. سرویس‌هایی همچون skyDrive و Dropbox می‌توانند به صورت اتوماتیک یک کپی از عکس‌هایتان بگیرند. همچنین شما می‌توانید از این سرویس‌ها در هر گجتی استفاده نمایید.
اما به صورت معمول عکس‌های اینستاگرام شامل نسخه پشتیبان خودکار نمی‌شوند، اما ممکن است شما در عکسی تغییراتی  ایجاد کرده باشید و مایل به نگه‌داشتن یک نسخه پشتیان از آن باشید. در اینجا نحوه انجام این‌کار از طریقی دستورالعمل IFTTT را مورد بررسی قرار می‌دهیم. برای اجرای این دستور از قدم‌های زیر پیروی کنید:
گام اول: به سایت IFTTT رفته و در آنجا به صورت رایگان ثبت نام کنید. اگر پیش از این یک حساب کاربری ثبت کرده‌اید تنها بر روی گزینه «Create a Recipe» کلیک کنید.
گام دوم: لینک This که با رنگ آبی نمایان شده را انتخاب کنید. سپس اینستاگرام را انتخاب کنید. شاید در ابتدا نیاز باشد به IFTTT اجازه دسترسی به حساب اینستاگرام خود را بدهید.
گام سوم: برای شروع بر‌روی گزینه «Any new photo by you» کلیک کرده و سپس گزینه «Create Trigger button» را انتخاب کنید.

اخبار اینستاگرام : دانلود نسخه ی جدید همراه با قابلیت پشتیبان گیری کلیک کنید.

گام چهارم: لینک That که با رنگ آبی نمایان شده را انتخاب کرده و سپس گزینه «View all Channels» را برای مشاهده اسکای درایو در  مرورگر انتخاب کنید.
گام پنجم: SkyDrive channel را فعال کنید و به IFTTT اجازه دسترسی به حساب اسکای درایوتان را بدهید.
گام ششم: وقتی SkyDrive channel فعال شد، صفحه را بسته و دستورالعمل را از طریق قرار دادن اسکای درایو به عنوان کانال مقصد ادامه می‌دهیم.
 گام هفتم: گزینه «Add file from URL» را کلیلک کرده و سپس گزینه آبی‌رنگ «Create Action » را انتخاب کنید.
گام هشتم: و در نهایت گزینه آبی‌رنگ Create Recipe را برای ذخیره کردن دستورالعمل‌تان انتخاب کرده و آنرا روشن کنید.
شما هم‌اکنون یک دستورالعمل دارید که هر 15 دقیقه یک بار حساب اینستاگرام شما را برای پیدا کردن عکس‌های جدید بررسی کرده و در حساب اسکای درایوتان ذخیره می‌کند. همچنین به یاد داشته باشید که عکس‌های قدیمی شما را ذخیره نمی‌کند و فقط برای عکس‌های جدید شما می‌باشد.

آموزش بک آپ گرفتن از اینستاگرام در نسخه ی اندریود کلیک کنید

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.