آموزش تصویری بستن مخاطبین در اینستاگرام

  • ۸۳۹۴

در اینستاگرام می توانید مخاطبین سیم کارت خود را که با شماره سیو شده در گوشی شما اکانت اینستاگرام دارند را دنبال کنید. این روش نیاز به دانستن آیدی طرف مقابل را ندارد و تنها از روش همگام سازی مخاطبین سیم کارت با اینستاگرام می توانید افراد را دنبال کنید. در ادامه به روش بستن مخاطبین اینستاگرام می پردازیم و نحوه ی فالو کردن افراد با شماره را قبلا در این صفحه آموزش داده بودیم. همچنین اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که نمی توانید مخاطبین سیم کارت خود را مشاهده و آن با اینستاگرام همگام سازی کنید در ادامه به حل این مشکل نیز پرداخته ایم.

همگام سازی مخاطبین سیم کارت با اینستاگرام

برای همگام سازی مخاطبین در اینستاگرام ابتدا برنامه اینستاگرام را اجرا کنید :
1- در بالای صفحه روی سه نقطه کلیک کنید.

همگام سازی مخاطبین سیم کارت با اینستاگرام

2- از قسمت follow people می توانید مخاطبین خود را که با شماره سیو شده در گوشی شما اکانت اینستاگرام دارند را دنبال کنید. اگر اولین بار است که بعد از ساخت اکانت در اینستاگرام وارد این بخش می شوید عدد کنار بخش Contacts صفر است.

آموزش تصویری بستن مخاطبین در اینستاگرام

3- با تپ کردن روی گزینه Contacts به صفحه بعدی هدایت می شوید. در این صفحه مشاهده می کنید که مخاطبین سیم کارت شما به لیست شده اند که می توانید با انتخاب گزینه Follow All به همه ی آن ها Request ارسال کنید و یا با انتخاب گزینه Follow کنار هر مخاطب آن را دنبال کنید.

آموزش تصویری بستن مخاطبین در اینستاگرام

حذف همگام سازی مخاطبین سیم کارت با اینستاگرام

همچنین برای حذف همگام سازی مخاطبین سیم کارت با اینستاگرام نیز راه حلی وجود دارد که به کمک آن دیگر نه شما نه دوستانتان به کمک شماره موبایل نمی توانید یکدیگر را در اینستاگرام پیدا و دنبال کنید.
1- مانند روشی که در بالا توضیح دادیم وارد بخش follow people  شوید. در بالا  روش همگام سازی مخاطبین سیم کارت با اینستاگرام را آموزش دادیم. پس در صفحه Find Contacts روی سه نقطه بالای صفحه کلیک کنید.

حذف همگام سازی مخاطبین سیم کارت با اینستاگرام

2- گزینه Dissconnect را انتخاب کنید تا همگام سازی مخاطبین سیم کارت شما با اینستاگرام قطع شود.

آموزش تصویری بستن مخاطبین در اینستاگرام

حل مشکل همگام سازی نشدن سیم کارت با اینستاگرام

اما در این میان بعضی از کاربران نمی توانند مراحل بالا را طی کنند و همگام سازی مخاطبین سیم کارت با اینستاگرام و یا قطع همگام سازی مخاطبین را انجام دهند و پیغامی با مضمون زیر را دریافت می کنند :

حل مشکل همگام سازی نشدن سیم کارت با اینستاگرام

دلیل این اخطار این است که در یک شبانه روز تنها یک بار می توانید وارد بخش Follow Contacts شوید و اگر بیشتر از یک بار به این بخش مراجعه کنید با پیغام بالا مواجه می شوید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.