آموزش حذف تبلیغات اینستاگرام

  • ۱۶۷۴

با گسترش روز افزون استفاده از شبکه ی اجتماعی محبوب اینستاگرام، طبیعتا تعداد تبلیغات این اپلیکیشن نیز بیشتر و بیشتر می شود. با وجود آنکه پست های این شبکه ی اجتماعی بر اساس الگوریتم ها و در راستای علایق هر کاربر به او نمایش داده می شوند اما در برخی موارد ممکن است افراد از پست های اکانت خود رضایت نداشته باشند و تعداد تبلیغاتی که برای آن ها نمایش داده می شود زیاد و آزار دهنده باشد. در چنین مواقعی غیر فعال کردن پست های تبلیغاتی اینستاگرام می تواند این مشکل را تا حدودی حل کند.

روش های خلاص شدن از تبلیغات اینستاگرام

برای حذف پست های تبلیغاتی اینستاگرام طبق مراحل زیر عمل کنید:
1- ابتدا اینستاگرام خود را باز کنید و در قسمت Home  اسکرول کنید و به دنبال یک پست تبلیغاتی بگردید. پست های تبلیغاتی با نوشته هایی مانند  Sponsored یا Ads قابل شناسایی هستند. پس از یافتن پست تبلیغاتی در قسمت بالای عکس سمت راست بر روی سه نقطه تپ کنید.
2- در مرحله ی بعد از میان گزینه های نمایش داده شده Hide This را برای پنهان کردن تبلیغ انتخاب نمایید.
3- در این قسمت اینستاگرام می خواهد بداند که چرا شما نمی خواهید این آگهی را ببینید و برای پاسخ دادن سه گزینه در اختیارتان قرار می دهد. It’s Not relevant ( تبلیغ نامربوط است) ، I see it too often (تبلیغ تکراری است) و It’s inappropriate (تبلیغ نامناسب است) . یکی از سه گزینه را به دلخواه انتخاب کنید.
4- در این مرحله اینستاگرام از شما تشکر می کند و پست حذف می شود.
نکته : لازم به ذکر است که این کار به طور کامل تمامی تبلیغات را غیر فعال نمی کند اما شما می توانید هر بار که با چنین پستی مواجه شدید مراحل ذکر شده را تکرار کنید تا تبلیغات کمتر برایتان نمایش داده شوند.

روش های خلاص شدن از تبلیغات اینستاگرام

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.