آموزش ساخت و حذف کالکشن در اینستاگرام

  • ۲۸۳۳

مدتی پیش قابلیت جدیدی به اینستاگرام اضافه شد که به کاربران امکان ذخیره و یا نشان کردن پست ها را می داد به این ترتیب که کاربران می توانستند گزینه ی ذخیره سازی پست مورد نظرشان را فعال نموده تا بتواند هر زمان که خواستند آن را در قسمت پست های ذخیره شده پیدا کنند. اکنون قابلیت ساخت کالکشن در اینستاگرام نیز ارائه شده است که به کمک آن می توانید پست های ذخیره شده را به دلخواه خود دسته بندی نمایید.

در این مطلب قصد داریم طریقه اضافه کردن پست به کالکشن و یا حذف کالکشن در اینستاگرام را به شما عزیزان آموزش دهیم.

نحوه ساخت کالکشن در اینستاگرام

برای ساخت کالکشن در اینستاگرام کافی است وارد پروفایل خود شده و سه خط بالای صفحه را انتخاب کنید. سپس به بخش Saved بروید و مانند تصویر تب Collections را انتخاب نمایید. سپس بر روی +  بالا صفحه تپ کنید و نام مورد نظرتان را برای کالکشن وارد نموده و Next را بزنید. در صفحه بعد پست هایی که تا کنون ذخیره کرده اید برای شما نمایش داده می شوند. می توانید به دلخواه خود هر یک از آن ها را برای افزودن به کالکشن انتخاب نمایید.  در آخر با زدن تیک بالای صفحه کالکشن شما ساخته خواهد شد.

نحوه ساخت کالکشن در اینستاگرام

نحوه اضافه کردن پست به کالکشن در اینستاگرام

شما می توانید با ورود به کالکشنی که ساختید و زدن سه نقطه ی بالای صفحه به گزینه ی Add to collection دسترسی پیدا کنید و هر یک از پست های ذخیره شده را به آن اضافه نمایید. شما همچنین می توانید برای اضافه کردن پست به کالکشن در اینستاگرام، پست مورد نظرتان را مانند تصویر باز کرده و دست خود را بر روی گزینه ی ذخیره سازی نگه دارید. با این کار کالکشن های شما نمایش داده می شوند و می توانید انتخاب کنید که پست مورد نظر به کدامیک از آنها افزوده شود.

نحوه اضافه کردن پست به کالکشن در اینستاگرام

نحوه حذف کالکشن در اینستاگرام

شما به آسانی می توانید برای حذف کالکشن در اینستاگرام اقدام کنید. کافی است وارد کالکشن مورد نظر شده و از طریق سه نقطه بالای صفحه Edit collection را انتخاب کنید. اکنون با زدن Delete collection می توانید آن را حذف کنید.

نحوه حذف کالکشن در اینستاگرام

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.