آموزش نوتیفیکیشن اینستاگرام از سیر تا پیاز

  • ۲۷۸۳

نوتیفیکیشن یکی از ویژگی های کلیدی یک اپلیکیشن است که هر فرد باید متناسب با نیازش آن را تنظیم نماید به ویژه در برنامه هایی مانند اینستاگرام که از بخش های مختلفی مانند لایک ، کامنت ، دایرکت ، آی جی تیوی و ... تشکیل شده است. خوب است بدانید شما می توانید به سادگی برای شخصی سازی دریافت اعلانات اینستاگرام خود اقدام کنید. با این کار می توانید مواردی را که نیاز ندارید به طور کامل غیر فعال کرده و تنها نوتیفیکیشن قسمت های مورد نیازتان را دریافت کنید.

در این مقاله قصد داریم نحوه کار با تنظیمات نوتیفیکیشن اینستاگرام را آموزش داده و برای تغییر صدای اعلان اینستاگرام در گوشی های اندرویدی راهکاری ارائه دهیم.

نحوه فعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام

How to enable Instagram notification

اگر با مشکل نبودن اینستاگرام در نوتیفیکیشن مواجه شدید و یا برعکس قصد دارید اعلان های این شبکه ی اجتماعی را به کلی غیر فعال کنید می توانید از بخش Settings آن را به دلخواه خود تنظیم نمایید. برای این کار پس از ورود به تنظیمات گوشی  به قسمت Notifictions مراجعه کرده و از میان برنامه های نمایش داده شده اینستاگرام را انتخاب کنید. در این بخش با فعال و یا غیرفعال کردن گزینه ی Allow notifictions اعلان های این برنامه به طور کلی خاموش و روشن می شوند.

نحوه فعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام

تنظیمات نوتیفیکیشن اینستاگرام

شما می توانید با شخصی سازی دریافت اعلانات اینستاگرام به دلخواه خود نوتیفیکیشن بخش های مختلفی مانند دایرکت ، لایک ، کامنت و ... را تغییر دهید. برای این کار اپلیکیشن اینستاگرام خود را باز کرده و وارد پروفایل خود شوید. اکنون بر روی سه خط بالای صفحه تپ کنید و از منوی سمت چپ وارد قسمت Settings شوید. در این صفحه مانند تصویر قسمت Notifications را پیدا کنید و بر روی گزینه ی Push notifications تپ کنید. در بخش بعد میتوانید اعلان های قسمت های مختلف این شبکه ی اجتماعی تنظیم کنید. برای بخش هایی مانند لایک ، کامنت ، دایرکت و .... گزینه های مختلفی وجود دارد. Offبه طور کلی نوتیفیکیشن را غیر فعال می کند ، From people I Follow تنها اعلان را برای افرادی که فالو می کنید فعال نگه می دارد و From everyone آن را برای تمامی افراد فعال می کند. شما می توانید مطابق با سلیقه ی خود اعلان بخش های مختلف را بر روی گزینه ی مناسب قرار دهید.

همچنین بخوانید : آموزش تصویری غیرفعال کردن اعلان ویدیوی زنده در اینستاگرام

تنظیمات نوتیفیکیشن اینستاگرام

علاوه بر این تنظیمات شما می توانید نوتیفیکیشن را برای یک شخص خاص فعال نمایید. با این کار اگر فرد مورد نظر عکسی را پست کند شما با خبر می شوید. برای فعال کردن این قابلیت  کافی است به پروفایل شخص رفته و پس از زدن سه نقطه ی بالا صفحه ، از میان گزینه های نمایش داده شده Turn on post notifications را انتخاب نمایید.

نحوه تغییر صدای اعلان اینستاگرام

شما نمی توانید به طور مستقیم از طریق خود اپلیکیشن برای تغییر صدای اعلان اینستاگرام اقدام کنید اما اگر از گوشی های اندرویدی استفاده می کنید می توانید صدای نوتیفیکیشن پیشفرض گوشی خود را عوض کنید. برای این کار به بخش تنظیمات وارد شده و گزینه ی Sounds and vibration را انتخاب کنید. اکنون مانند تصویر بر روی Notification sounds تپ کنید.

نحوه تغییر صدای اعلان اینستاگرام

  در این صفحه با انتخاب Default notification sound می توانید صدای پیشفرض نوتیفیکیشن را تغییر دهید و از میان گزینه ها صدای دیگری را فعال نمایید.

همچنین بخوانید : آموزش تصویری مسدود کردن دریافت نوتیفیکیشن ها در اینستاگرام

آموزش نوتیفیکیشن اینستاگرام از سیر تا پیاز

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.