مشاهده پست در دقایق اولیه انتشار آن در اینستاگرام : چه کسانی اولین افراد هستند ؟

  • ۱۲۷۰

جالب است بدانید در دقایق اولیه انتشار پست افراد در اینستاگرام کمی تقریبا 10درصد از دنبال کنندگان شما پست منتشر شده شما را مشاهده میکنند. اما سوال مطرح شده این است این 10 درصد چه کسانی هستند.

همانطور که در مقاله های قبلی خود به رفتار الگوریتم اینستاگرام اشاره کردیم امروز نیز با توجه به الگوریتم اینستاگرام در این مقاله میخواهیم بدانیم در دقایق اولیه انتشار پست چه کسانی پست ما را میبینند در ادامه با ما همراه باشید...
شاید برایتان جالب است که بدانید در دقایق اولیه انتشار چند درصد از دنبال کنندگان شما پست شما را میبینند. و این درصد چه کسانی هستند؟ تقریبا 10 درصد از دنبال کنندگان شما پست منتشر شده شما را مشاهده میکنند.

مشاهده پست در دقایق اولیه انتشار آن در اینستاگرام : چه کسانی اولین افراد هستند ؟

برخی در این مورد احساس میکنند که این افراد از طرف اینستاگرام از پیش تعیین شده اند یا نظر دیگه ای که بیان میکند این افراد اولین فالوور های ما هستند یا آخرین آنها.
باید گفت که  تمام این فرضیه ها اشتباه است و این افراد از پیش تعیین نشده اند ، وقتی شما پستی را منتشر میکنید با توجه به زمان انتشار پست افرادی که در آن زمان خاص یا دقایقی بعد از آن داخل صفحه هوم اینستاگرام باشند افرادی هستند که احتمال دارد اینستاگرام پست شما را به آنها نمایش دهد.
اما نکته مهم این است که اینستاگرام لزوما پست شما را به همه این افراد نمایش نمیدهد و با توجه به فاکتور هایی که برای رتبه بندی پست ها  در نظر دارد، پست ها را برای هر شخص رده بندی میکند.
همانطور که میدانید هر شخصی در اینستاگرام هر بار تعداد خاصی از پست ها را مشاهده میکند و پس از تعداد خاصی اینستاگرام را ترک میکند، اینستاگرام پست ها را برای هر شخص رده بندی میکند و با توجه به حوصله کاربر ( یعنی تعدا پست هایی که معمولا آن کاربر در اینستاگرام میبیند و بعد صفحه هوم اینستاگرام را ترک میکند) تشخیص میدهد که پست شما با توجه به رتبه ای که دریافت میکند توسط آن کاربر خاص مشاهده شود یا نه.

مشاهده پست در دقایق اولیه انتشار آن در اینستاگرام : چه کسانی اولین افراد هستند ؟

سپس اینستاگرام این فرآیند را برای دیگر فالوئر های شما هم انجام میدهد تا جایی که تقریبا 10 درصد از دنبال کنندگان شما آن پست خاص را ببینند.
این فرآیند برای صفحات مختلف مختلف مدت زمان های متفائتی دارد. ممکن است برای یک صفحه 10 ثانیه و برای صفحه ای دیگر بیش از 1 ساعت طول بکشد. سپس اینستاگرام با توجه به میزان تعاملی که این 10 درصد نسبت به پست منتشر شده شما داشتند تشخیص میدهد که چند درصد دیگه از فالوور های شما باید آن پست منتشر شده شما را مشاهده کنند.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.