چرا نباید لایک فیک و جعلی بخریم؟

  • ۱۲۶۶

یکی از فاکتور های اینستاگرام برای رتبه بندی پست ها میزان تعامل پست در دقایق اولیه انتشار پست است. خیلی از افراد برای بالا نگه داشتن این میزان تعامل به سمت خرید لایک و کامنت فیک می روند.

امروز با یک مقاله دیگر از مجموعه مقالات آموزشی اینستاگرام قصد داریم تا به بررسی خرید لایک و کامنت فیک بپردازیم و اینکه با چه معایبی همراه است.

چرا نباید لایک و کامنت فیک خریداری کنیم

در رابطه با این مسئله چند نکته قابل بررسی است

چرا نباید لایک و کامنت فیک خریداری کنیم

نکته اول اینکه هیچگونه لایک و کامنتی که بصورت واقعی باشد قابل خریداری نیست. و تمامی این تعاملاتی که خریداری میشوند درواقع فیک هستند.
نکته دوم اینکه با توجه به اینکه اینستاگرام یکی از فاکتور های خود را برای رتبه بندی پست ها میزان تعامل پست در دقایق اولیه انتشار پست قرار داده است باید حتما این تعاملات از طرف دنبال کنندگان صفحه شما باشند زیرا تعاملاتی که از طرف افرادی که شما را دنبال نمیکنند دریافت کنید هیچ تاثیری روی رتبه بندی پست های شما ندارد.

چرا نباید لایک فیک و جعلی بخریم؟

فرآیند خرید لایک به اینصورت است که کاربران غیر واقعی از طریق لینک وارد صفحه پست اینستاگرامی شما میشوند و پست شما را لایک میکنند و از صفحه اینستاگرام شما خارج میشوند و وقتی تعداد این تعاملات در پست های شما افزایش می یابد اینستاگرام تشخیص میدهد که افرادی به صورت غیر عادی پست های شما را باز میکنند و با آن تعامل برقرار میکنند، این در صورتی است که اینستاگرام پست شما را در هیچ یک از صفحه های هوم ، سرچ و اکسپلور به این کاربران نمایش نداده است و تکرار این موضوع نه تنها برای صفحه شما اثر بخش نخواهد بود بلکه میتواند به اعتبار صفحه شما آسیب برساند.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.