معایب و مزایا خصوصی کردن صفحه اینستاگرام

  • ۱۷۱۹

خصوصی کردن صفحه های تجاری در اینستاگرام با مزایا و معایبی همراه است دونستن اونها خالی از لطف نیست. در اینستاگرام ها با این خصوصیات آشنا خواهید شد.

شاید اخیرا برایتان پیش آمده باشد،  که مشاهده میکنید  صفحه های بزرگ در اینستاگرام بخصوص در زمینه های آموزشی و یا سرگرمی به تازگی صفحه خود را پرایویت یا خصوصی میکنند. در این مقاله آموزشی از مجموعه آموزش های اینستاگرام روبوکلیک قصد داریم تا با مزایا و معایب خصوصی کردن صفحه اینستاگرام آشنا شویم با ما همراه باشید...
1. همانطور که همه شما میدانید صفحه اکسپلور اینستاگرام یکی از بهترین قابلیت های اینستاگرام برای بیشتر دیده شدن پست ها در نتیجه بیشتر دیده شدن صفحه شما است. که در واقع با پرایویت یا خصوصی کردن صفحه تجاری خود این قابلیت اینستاگرام را از دست خواهید داد. وقتی صفحه خود را خصوصی میکنید دیگر پست های شما در صفحه اکسپلور اینستاگرام نمایش داده نمیشوند.
2.  اگر چنانچه پست ها و استوری های شما دارای هشتگ یا هشتگ های خاصی باشد، با خصوصی کردن صفحه تجاری خود،در صفحه اون هشتگ پست شما نمایش داده نمیشود و حتی برای دنبال کنندگان آن هشتگ نیز ارسال نمیشود.

معایب و مزایا خصوصی کردن صفحه اینستاگرام

3. با خصوصی کردن صفحه های تجاری خود قابلیت هایی که اینستاگرام در اختیار صفحه های تجاری قرار داده است مثل نمایش آمار پست ها و یا تبلیغات اسپانسر اینستاگرام را از دست خواهید داد. وقتی صفحه خود را خصوصی میکنید باید صفحه ای شخصی داشته باشید و صفحه های تجاری خصوصی نمیشوند.
4. وقتی صفحه خود را خصوصی میکنید چنانچه شخصی پست شما را در دایرکت برای شخص دیگری ارسال کند آن شخص تا زمانی که صفحه شما را دنبال نکند نمیتواند پست ارسالی را مشاهده کند. حتما باید صفحه شما را دنبال کنند.

معایب و مزایا خصوصی کردن صفحه اینستاگرام

5. با خصوصی کردن صفحه خود در هنگام تبلیغات، مخاطبین نمیتوانند پست های شما را ببینند تا وقتی که صفحه شما را دنبال کنند. این در حالتی است که وقتی صفحه شما عمومی باشد خیلی از مخاطبین فراموش میکنند که صفحه شما را دنبال کنند. ولی در صفحه های خصوصی از این اتفاق جلوگیری میشود.

آموزش خصوصی کردن اکانت اینستاگرام برای سیستم عامل های اندروید و ای او اس

این نوع از صفحات معمولا از محتواهای سوال برانگیز در تبلیغات خود استفاده میکنند تا که کاربر را ترقیب به دنبال کردن صفحه خود کنند.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.