آموزش ویرایش کردن کامنت های اینستاگرام

  • ۶۴۲۵

بعضی وقت‌ها و بعضی چیزها وجود دارند که هیچ راهی برای برگرداندن، یا درست کردن آن‌ها وجود ندارد؛ خوشبختانه کامنت‌های اینستاگرام از این قاعده مستثنی هستند! شما این امکان را دارید که اگر کامنتی را اشتباه گذاشتید، یا از چیزی که در یک لحظه‌ی خاص نوشتید پشیمانید، بتوانید آن را حذف کنید. البته امکان ویرایش کامنت‌ها نیز در وجود دارد ولی فقط کامنت‌هایی که زیرِ پست‌های خودتان گذاشته‌اید. برای کامنت‌هایی که در پست‌های دیگران گذاشته‌اید، امکان ادیت و ویرایش کردن وجود ندارد و تنها چیزی که در این‌گونه موارد توصیه میشود، این است که کامنتِ مورد نظر را حذف کنید، سپس دوباره یک کامنت با متنِ مورد نظرتان قرار دهید. امروز قصد داریم نحوه حذف و پاک کردن و همچنین ویرایش کامنت‌هایی که در اینستاگرام منتشر کرده‌اید را شرح دهیم.

آموزش ویرایش کردن و پاک کردن کامنت‌ها در اینستاگرام

Learn to edit and delete comments on the Instagram

همانطور که بالاتر هم گفتیم، امکان ویرایش کردن کامنت‌ها در اینستاگرام فعلا فقط برای کامنت‌هایی فراهم است که زیرِ پست‌های خودتان قرار داده‌اید. کامنت‌هایی که در صفحه‌ها و پروفایل‌های دیگران قرار داده‌اید قابل ویرایش نیستند و فقط میتوانید به روشی که در ادامه مطلب گفته‌ایم، آن‌ها را حذف کنید. برای ویرایش کامنت‌های اینستاگرام که زیرِ پست‌های خودتان قرار داده‌اید، به این روش عمل کنید.
ابتدا وارد پستی شوید که در آن کامنت قرار داده‌اید.
حالا گزینه منو(گزینه شبیه به سه‌نقطه) را از گوشه بالای این عکس یا ویدیو انتخاب کنید.
گزینه Edit را انتخاب کنید.
حالا میتوانید کامنت مورد نظرتان را نیز ویرایش کنید.مشاهده میکنید که میتوانید موارد مختلفی مثل کپشن، تگ، لوکیشن و موارد دیگری را نیز به جز کامنت ویرایش کنید.
مورد یا موارد مورد نظر خود را ویرایش کنید و در نهایت گزینه Done را انتخاب کنید.

آموزش حذف و پاک کردن کامنت‌ها در اینستاگرام

خوشبختانه این امکان وجود دارد که هر Comment‌ی که روی هر صفحه یا پروفایلی در اینستاگرام قرار داده‌اید را حذف کنید. برای اینکار به روش زیر عمل کنید.

آموزش حذف و پاک کردن کامنت‌ها در اینستاگرام

ابتدا وارد پستی که زیر آن نظر گذاشته‌اید شوید.

گزینه شبیه به آموزش ویرایش کردن کامنت های اینستاگرام را انتخاب کنید تا لیست کامنت‌ها نمایش داده شود.
حالا اگر گوشی شما اندرویدی است، کافیست یک‌بار کامنت خود را لمس کنید. مشاهده میکنید که گزینه‌ی آموزش حذف و پاک کردن کامنت‌ها در اینستاگرام نمایش داده میشود. آن را لمس کنید.
اگر گوشی شما آیفون است، کامنت مورد نظرتان را لمس کنید و آن را به سمتِ چپِ صفحه بکشید. گزینه‌ی سطل آشغال آموزش ویرایش کردن کامنت های اینستاگرام برای شما نمایش داده میشود. آنرا لمس کنید.
اگر احیانا پیغامی برای تایید نمایش داده شد، با انتخاب Delete یا OK آن را تایید کنید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.