چه پست هایی در صفحه جستجو اینستاگرام می مانند؟

  • ۱۴۷۵

اگر علاقه دارید تا پست های شما در صفحه اکسپلور اینستاگرام بیشتر دیده شوند، پس این مقاله را از دست ندهید. با خواندن این مقاله با فاکتورهایی که برای بیشتر نمایش داده شدن یک پست در صفحه اکسپلور اینستاگرام تاثیر میگذارد، آشنا میشوید.

امروز نیز با یک مقاله آموزشی دیگر از مجموعه آموزش های اینستاگرام، با اینستاگرام ها همراه شما عزیزان هستیم تا در مورد فاکتور هایی که در بیشتر نمایش داده شدن یک پست در صفحه اکسپلور اینستاگرام تاثیر دارند صحبت کنیم.
شاید برایتان پیش آمده باشد که وقتی آمار یک پست را نگاه میکنید متوجه این موضوع میشوید که پست شما یک تعداد کمی ایمپرشن در صفحه اکسپلور داشته است. و یا چرا پست شما مدت کمی در صفحه اکسپلور بوده و نمایش کمتری نسبت به پست های بعضی از افراد دیگر در اکسپلور اینستاگرام داشته است.

آموزش کامل در مورد جستجوگر اینستاگرام

با بالا رفتن یکسری از فاکتورها در پست احتمال اینکه پست مورد نظر در صفحه اکسپلور توسط اینستاگرام نمایش داده شود. درواقع نمایش داده شدن پست در صفحه اکسپلور میتواند شانس بزرگی برای صفحه شما داشته باشد. اما این به تنهایی کافی نیست نکته مهم ماندن آن پست یا بهتر بگویم نمایش داده شدن آن پست برای افراد بیشتر در صفحه اکسپلور است.

آموزش تصویری پاک کردن تاریخچه جستجو در اینستاگرام

اینستاگرام برای این منظور فاکتور هایی را در نظر گرفته است:

1. Open Rate یا نرخ باز شدن

یکی از مهمترین فاکتور هایی که اینستاگرام برای میزان نمایش یک پست در صفحه اکسپلور اینستاگرام در نظر گرفته است  Open Rate یا نرخ باز شدن است.
منظور از نرخ باز شدن این است که چه تعداد  افرادی پست شما را در صفحه اکسپلور میبینند و آن را لمس میکنند تا پست را به کامل مشاهده کنند. در صورتی پستی برای اینستاگرام جذاب بنظر می آید که این نرخ بالا برود.

چه پست هایی در صفحه جستجو اینستاگرام می مانند؟

مقاله : اینستاگرام موتور جستجو امروزی

برای افزاش نرخ باز شدن باید پستتان را طوری طراحی کنید تا وقتی در صفحه اکسپلور اینستاگرام نمایش داده میشود برای کاربران دیگر که آن را میبینند برایشان جذاب باشد و آن را مشاهده کنند.

2. Explore Engagement Rate یا نرخ تعامل

فالکتور بعدی که مورد توجه اینستاگرام است نرخ تعامل است. نر خ تعامل پست برای افرادی است که در صفحه اکسپلور پست شما را دیده اند و آن را لمس و به طور کامل مشاهده کرده اند.

رفع مشکل پاک نشدن تاریخچه ی جستجو اینستاگرام

افرادی هستند برای اینکه نرخ باز شدن پستشان را در صفحه اکسپلور افزایش دهند از تیتر های زرد برای پستشان استفاده میکنند. اینکار نه تنها اثر مثبتی برای آنها بر جای نمیگذارد بلکه تاثیر منفی دارد و باعث میشود نرخ تعامل پست کاهش بیاید زیرا افرادی که پست آنها را باز میکند متوجه میشود که تیتر انتخابی زرد هیچی ربطی با موضوع پست ندارد و هیچ تعاملی با آن پست نخواهند داشت.

چه پست هایی در صفحه جستجو اینستاگرام می مانند؟

مهمترین نکته قابل توجه برای بالا بردن دو فاکتور گفته شده این است که پستی که انتظار دارید در صفحه اکسپلور اینستاگرام بیشترین نمایش را داشته باشد باید جامعه هدف بزرگتری نیز داشته باشد. زیرا هر چقدر که پست برای تعداد افراد بیشتری جذاب باشد احتمال باز شدن پست و میزان تعامل دریافتی از صفحه اکسپلور بالاتر میرود و طبعا اینستاگرام پست شما را به افراد بیشتری در صفحه اکسپلور نمایش میدهد.
اگر دقت کرده باشید ویدئو هایی که در اینستاگرام میزان نمایش بالایی دارند و این میزان نمایش از تعداد از تعداد کل فالوور های صفحه ای که ویدئو منتشر کرده بیشتر است متوجه خواهید شد که موضوع این ویدئو ها اغلب عمومی هستند و از جامعه هدف بزرگتری برخوردار هستند.

آموزش تصویری پیدا کردن تصاویر یک منطقه ی خاص در اینستاگرام

نکته آخر اینکه پست ها در صفحه اکسپلور اینستاگرام بصورت مربعی نمایش داده میشوند و اگر ابعاد پست شما مربعی نباشد شخص در لحظه اول فقط مربع مربع وسط پست شما را مشاهده خواهد کرد.

چه پست هایی در صفحه جستجو اینستاگرام می مانند؟

تا لحظه ای که پست را لمس نکند نمیتواند به طور کامل پست را مشاهده کند. پس  پستی که میخواهید منتشر کنید اگر تصویر است و ابعاد آن به شکل مربع نیست محتوای اصلی نباید در گوشه تصویر باشد و یا اگر ویدئویی میخواهید منتشر کنید کاور ویدئو را طوری انتخاب کنید تا نمای جذابی داشته باشد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.