فراموشی رمز اینستاگرام

  • ۱۳۸۹

یکی از مشکلات متداول کاربران اپلیکیشن اینستاگرام  فراموشی رمز اکانت است. افراد زیادی هنگام ساخت اکانت یک پسورد انتخاب می کنند و چون لازم نیست هر بار هنگام ورد به برنامه آن را وارد نمایند پس از مدتی رمز را فراموش می کنند. این افراد اگر از حساب کاربریشان خارج شده و یا بخواهند گوشی خود را عوض کنند با مشکل مواجه می شوند.

بخوانید : اموزش پیدا کردن رمز اینستاگرام از طریق مرورگر کامپیوتر

در صورت فراموشی رمز اینستاگرام چه باید کرد ؟

اگر رمز اینستاگرام خود را فراموش کرده اید نگران نباشید چرا که می توانید از سه روش متفاوت برای بازیابی پسورد خود اقد ام کنید. این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد تا از طریق SMS ، ایمیل و یا فیسبوک پسورد خود را ریست کنید. لازم به ذکر است که برای این کار باید ایمیل یا شماره تلفن شما با اکانت اینستاگرامتان همگام سازی شده باشد. برای استفاده از فیسبوک نیز باید این شبکه اجتماعی را از قبل به اینستاگرامتان متصل کرده باشید. در همین راستا پیشنهاد می کنیم پیش از بروز هر گونه مشکل ، برای حفظ امنیت پیجتان، آن را با موارد ذکر شده سینک کنید تا در صورت لزوم بتوانید برای بازگردانی رمز اینستاگرام از آن ها استفاده کنید.

بخوانید : اموزش تصویری بازیابی نام کاربری فراموش شده اینستاگرام

بازگردانی رمز اینستاگرام از طریق ایمیل

اگر ایمیل شما با اکانت اینستاگرامتان همگام سازی شده باشد شما می توانید برای بازگردانی رمز اینستاگرام خود از آن استفاده نمایید. برای این کار مانند تصویر در زمان Log in کردن به جای وارد کردن نام کاربری و پسورد از قسمت پایین صفحه Get help with signing in را انتخاب نمایید.  در صفحه ی بعد username و یا ایمیل اکانت مورد نظرتان را وارد کنید.

بازگردانی رمز اینستاگرام از طریق ایمیل

در این مرحله با انتخاب گزینه Send an Email یک ایمیل از طرف اینستاگرام برای شما ارسال می شود. در این مرحله به ایمیل خود مراجعه کرده و از طریق لینک ارسال شده برای ریست کردن پسورد خود اقدام کنید.

فراموشی رمز اینستاگرام

بازگردانی رمز اینستاگرام از طریق شماره موبایل

در صورت فراموشی رمز اینستاگرام شما از طریق شماره موبایل هم می توانید رمز عبورتان را بازیابی کنید. لازم به ذکر است که این کار تنها زمانی امکان پذیر است که شماره موبایل شما با اکانت ایستاگرام همگام سازی شده باشد. برای این کار درست مانند قسمت قبل به Get help with signing in مراجعه کرده و در صفحه ی بعد به جای ایمیل گزینه  Send an SMS را انتخاب نمایید. با این کار یک پیامک برای شما ارسال می شود که با تپ کردن بر روی لینک موجود در آن می توانید پسورد خود را ریست کرده و وارد اکانتتان شوید.

بخوانید : آموزش تصویری بازگشت به اکانت قدیمی اینستاگرام

بازگردانی رمز اینستاگرام از طریق فیسبوک

اگر اکانت فیسبوک شما به اینستاگرام متصل باشد می توانید برای بازگردانی رمز اینستاگرام از آن استفاده کنید. برای این کار به جای  Get help with signing in گزینه ی log in with Facebook را انتخاب نمایید. در مرحله ی بعد شما باید ایمیل و پسورد فیسبوک خود را وارد کنید. پس از احراز هویت می توانید پسورد اینستاگرام خود را ریست کنید.

بازگردانی رمز اینستاگرام از طریق فیسبوک

بخوانید : اموزش دلیت اکانت اینستاگرام نسخه ی جدید

بازیابی اکانت اینستاگرام

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.