چگونه از برچسب لوکیشن در اینستاگرام استفاده بهتری کنیم؟

  • ۱۵۵۹

موقعیت مکانی قابلیتی است که اینستاگرام برای صفحه ها قرار داده که کاربران از طریق آن میتوانند در پست های خود موقعیت فیزیکیشان را ذکر کنند. در اینصورت پست آنها در پست های آن موقعیت مکانی خاص نمایش داده میشوند.

آموزش ساخت لوکیشن سفارشی در اینستاگرام

صفحه هر موقعیت مکانی در اینستاگرام درست مثل صفحه هشتگ ها رفتار میکند و هر پستی که به آن موقعیت مکانی خاص منتشر شود در صفحه، آن موقعیت مکانی نمایش داده نمیشود و این صفحه دارای دو بخش Top( برترین ها ) ، Recent (جدیدترین ها) است.

چگونه از برچسب لوکیشن در اینستاگرام استفاده بهتری کنیم؟

وجه تمایز صفحه موقعیت مکانی با صفحه هشتگ نبود استوری و قابلیت دنبال کردن در صفحه های موقعیت مکانی است.
نکته مهم در مورد موقعیت مکانی این است که لزومی ندارد شما حتما در آن موقعیت مکانی خاص حضور داشته باشید، بلکه از هر جایی میتوانید لوکیشن جای دیگر را برای پستتان انتخاب کنید، اما مرتبط بودن پست به آن موقعیت مکانی قطعا در میزان افرادی که از طریق آن لوکیشن جذب میکنید تاثیر گذار است.

آموزش تصویری اضافه کردن لوکیشن در پست های اینستاگرام
نکته: اگر پست شما در یک موقعیت مکانی خوب در بین پست های برتر قرار بگیرد میتواند باعث جذب افراد جدیدی به صفحه شما شود.
شاید برایتان سوال پیش آید:

منظور از موقعیت مکانی خوب چیست؟

منظور موقعیت مکانی است که تعداد پست های آن بالا باشد، بالا بودن تعداد پست ها از این بابت کمک میکند که معمولا افراد زیادی با لمس کردن لوکیشن بالای پست سایر افراد وارد صفحهاون موقعیت خاص میشوند.
پست ها در صفحه موقعیت های مکانی مانند صفحه هشتگ بر اساس Engagement per second رتبه بندی میشوند درواقع پست هایی که در زمان کمتری تعامل بیشتری از کاربران دریافت کنند در صفحه اون موقعیت مکانی خاص رتبه بالاتری میگیرند پس در نتیجه باید موقعیت مکانی را طوری انتخاب کنید که پست شما نسبت به سایر پست ها در آن موقعیت مکانی خاص منتشر شده است شانس قرار گرفتن در پست ها Top را داشته باشد در غیر اینصورت ورودی خوبی از آن موقعیت مکانی دریافت نخواهید کرد.

منظور از موقعیت مکانی خوب چیست؟

برای چک کردن صفحه یک موقعیت مکانی خاص کافی است در صفحه جستجو در بخش Places موقعیت مکانی مورد نظر خودتان را جستجو و آن را لمس کنید.
در انتها برای انتخاب یک موقعیت مکانی برای پست هم کافی است در مرحله انتشار پست در بخش Add Location نام آن موقعیت مکانی مورد نظر را تایپ و انتخاب کنید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.