Demographic اینستاگرام چیست؟ دموگرافیک چیست ؟

  • ۱۲۸۵

در شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام شناخت جمعیت شناسی از اهمیت بالایی برخوردار است. با شناخت کاربرانتان میتوانید استراتژی محتوای مناسب تری برای صفحه خود تولید کنید.

در این مقاله آموزشی از مجموعه آموزش های اینستاگرام اینستاگرام ها قصد داریم تا به بررسی موضوع جمعیت شناسی در اینستاگرام بپردازیم با ما همراه باشید.
دموگرافیک اصطلاحا به معنای جمعیت شناسی میباشد و در شبکه های اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است. دموگرافیک شامل شناخت کاربرانتان از نظر سن، جنسیت، وضعیت زندگی ، درآمد و ... میباشد.
درواقع مهمترین نکته این است که با در دست داشتن دموگرافیک کاربرانتان میتوانید محتوای مناسب آنها را تولید کنید علاوه بر آن این امکان را برای خود فراهم میکنید تا پست را در زمان مناسب منتشر کنید تا بیشترین میزان تعامل را از کاربرانتان دریافت کنید.
حال شاید برایتان سوال پیش آید که چگونه میتوان به دموگرافیک صفحه خود دست پیدا کنید؟! ابتدا باید گفت برای مشاهده دموگرافیک در اینستاگرام فقط برای بیزینس پروفایل ها (صفحه های تجاری) امکان پذیر است .

نحوه مشاهده demographic اینستاگرام

(همانطور که قبل اشاره کردم برای مشاهده دموگرافیک صفحه شما باید تجاری باشد.)
1. وارد صفحه پروفایل اینستاگرام خود شوید. در قسمت بالای صفحه روی آیکون سه خط کلیک کرده و از منوی باز شده گزینه Insights را انتخاب کنید.

نحوه مشاهده demographic اینستاگرام

2. در این صفحه میتوانید از طریق تب Audience اطلاعات دقیق دنبال کنندگانتان را مشاهده کنید درواقع اینستاگرام اطلاعاتی را در مورد مخاطبین صفحه شما در اختیارتان میدهد.و با توجه به این اطلاعات میتوانید جهت تهیه استراتژی تولید محتوا اقدام کنید.

Demographic اینستاگرام چیست؟ دموگرافیک چیست ؟

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.