آموزش ساخت پس زمینه در استوری اینستاگرام

  • ۲۴۳۵

شاید در استوری های برخی از دوستانتان دیده باشید که نوشته هایی رنگی را در پس زمینه هایی با رنگ های مختلف نوشته و به اشتراک می گذارند. اگر علاقه مند به ساخت پس زمینه دلخواه در استوری شده اید و می خواهید به طور مثال متن تبریک تولد ، تشکر و یا بیان احساسات خود را به این شکل با دوستان تان به اشتراک بگذارید ،  در این مقاله به موضوع ساخت بکگراند دلخواه در استوری خواهیم پرداخت.
پیش از این نیز مقالاتی نظیر استوری اینستاگرام ، ارسال گیف در استوری اینستاگرام ، سین نخوردن استوری ، گذاشتن آهنگ در استوری و ... با موضوع استوری اینستاگرام در خدمت شما بوده ایم.
حال ما در اینستاگرام ها تصمیم داریم تا به بررسی ساخت پس زمینه دلخواه در استوری بپردازیم و به شما آموزش دهیم که چگونه استوری هایی خاص بسازید و به اشتراک بگذارید.

نحوه ساخت پس زمینه دلخواه در استوری اینستاگرام

ساخت عکس بکگراند دلخواه در استوری کار بسیار ساده ای است و به راحتی می تون انجام داد. برای ساخت پس زمینه دلخواه در استوری ، برنامه اینستاگرام را باز کرده و اقدامات زیر را انجام دهید.
1.روی آیکن استوری تپ کنید و یک عکس معمولی را با دوربین خود عکاسی کرده و یا از گالری تصاویر خود انتخاب کنید.
2. سپس روی آیکن مداد از بالای صفحه تپ کنید تا بتوانید یکی از طیف های رنگی که روی صفحه شما نمایش داده شده است را انتخاب کنید.

نحوه ساخت پس زمینه دلخواه در استوری اینستاگرام

3. حال رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید ، من رنگ سبز را انتخاب کردم. سپس حدود 2-3 ثانیه انگشت خود را روی صفحه نگه دارید تا تمام صفحه به آن رنگ تغییر یابد.

آموزش ساخت پس زمینه در استوری اینستاگرام

آموزش ساخت پس زمینه در استوری اینستاگرام

4. حال روی صفحه مورد نظر روی آیکن A که امکان نوشتن را فراهم می کند تپ کنید تا بتوانید متن مورد نظر را تایپ کنید ، سپس به صورت دلخواه فونت آن را تنظیم کرده و ایموجی یا استیکر هم به آن اضافه کنید و در نهایت روی Send to تپ کنید تا استوری شما به اشتراک گذاشته شود.

آموزش ساخت پس زمینه در استوری اینستاگرام

کار تمام است و شما موفق به ساخت بکگراند دلخواه در استوری شده اید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.