آموزش چرخش صفحه نمایش گوشی برای اینستاگرام و تلگرام

  • ۲۴۲۲

اگر از کاربران نرم‌افزار اینستاگرام باشید، قطعا متوجه شده‌اید که این نرم‌افزار صرف نظر از نحوه‌ی در دست گرفتن دستگاه (افقی یا عمودی) همیشه در حالت عمودی قرار دارد. گاهی اوقات ممکن است نیازمند چرخش جهت نمایشگر دستگاه باشید.

معرفی نرم افزار Set Orientation

 نرم‌افزارهای اندرویدی بسیاری در زمینه‌ی چرخش جهت نمایش صفحه‌ی گوشی هوشمند وجود دارد که امکان چرخش در هر جهت و زمانی را ممکن می‌کند. نرم‌افزار رایگان Set Orientation یکی از این نرم‌افزارها بوده که کار با آن بسیار ساده است.
نرم‌افزار Set Orientation را می‌توانید از لینک‌ موجود در انتهای مقاله دریافت و نصب کنید. پس از نصب و اجرای آن، نرم‌افزار یک منوی کشویی را نشان می‌دهد که امکان انتخاب بین حالت‌های مختلف چرخش نمایشگر را به کاربر می‌دهد. در صورتی که خواستار چرخش نمایشگر متناسب با جهتی که دستگاه هوشمند خود را در دست نگه می‌دارید هستید، باید گزینه‌ی (Automatic (full را از لیست موجود انتخاب کرده و OK را لمس کنید. با انتخاب گزینه‌ی یاد شده، اینستاگرام یا هر نرم‌افزاری که فقط در یک حالت افقی یا عمودی عمل می‌کند، متناسب با وضعیت قرارگیری دستگاه مجبور به چرخیدن خواهد شد.

معرفی نرم افزار Set Orientation

نرم‌افزار Set Orientation در کل دارای ۱۰ گزینه‌ی تنظیم چرخش نمایشگر است که می‌توان به عنوان مثال، با انتخاب گزینه‌ی Landscape، جهت نمایشگر را برای همیشه به صورت افقی با چرخش به سمت راست قرار داد. یا با انتخاب گزینه‌ی (Landscape (reverse، جهت نمایشگر را برای همیشه به صورت افقی اما این بار با چرخش به سمت چپ مشاهده کرد. پس از نصب نرم‌افزار و اجازه دادن به آن برای نمایش آیکن نرم‌افزار در نوار گزارش گوشی هوشمند، به راحتی و با یک لمس می‌توانید گزینه‌های انتخابی خود را تعویض کنید. با انتخاب گزینه‌ی Disabled، عملکرد Set Orientation متوقف شده و تنظیمات پیش‌فرض چرخش نمایشگر دستگاه دوباره فعال خواهد شد.

آموزش چرخش صفحه نمایش گوشی برای اینستاگرام و تلگرام

آموزش چرخش صفحه نمایش گوشی برای اینستاگرام و تلگرام

دانلود با لینک مستقیم

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.