چند نکته در مورد صفحه های خصوصی اینستاگرام (Private)

  • ۱۲۰۴

اگر به دنبال حریم خصوصی بیشتری هستید و می‌خواهید فقط افراد خاصی بتوانند تصاویر و ویدیوهایتان را ببینند، باید از گزینه‌ای که برای خصوصی کردن اکانت شما تعبیه شده استفاده کنید.

چند نکته در مورد صفحه های خصوصی اینستاگرام (Private)

همه‌ی اکانت‌های اینستاگرام به طور پیشفرض به روی عموم باز هستند، این یعنی همه‌ی کاربران این شبکه‌ی اجتماعی بدون کسب اجازه از شما می‌توانند به دنبالتان بگردند و عکس‌ها و ویدیوهایتان را ببینند.اگر به دنبال حریم خصوصی بیشتری هستید و می‌خواهید فقط افراد خاصی بتوانند تصاویر و ویدیوهایتان را ببینند، باید از گزینه‌ای که برای خصوصی کردن اکانت شما تعبیه شده استفاده کنید.
وقتی اکانت اینستاگرام خود را خصوصی می‌کنید، کاربران هنوز هم می‌توانند با جستجوی نام و پروفایل به دنبال شما بگردند. اما همه‌ی تصاویر و ویدیوهایتان از مقابل دیدگان کسانی که شما را دنبال نمی‌کنند مخفی می‌شود.

معایب و مزایا خصوصی کردن صفحه اینستاگرام


امروز با یک آموزش دیگر از مجموعه آموزش های اینستاگرام خدمت شما همراهان هستیم تا به چند نکته در مورد صفحه های خصوصی یا به اصطلاح صفحه های private که باید هر کاربری بدانید، بپردازیم.
1. اگر یک پروفایل private در زیر یک پست؛  شخصی را منشن کند که آن شخص جزء فالوور هایش نیست ، منشن برای شخص مورد نظر اطلاع رسانی نمیشود یعنی در قسمت نوتیفیکیشن ها برایش اعلانی نمی آید.
2. اگر یک پروفایل private در زیر پست یک صفحه عمومی کامنتی بگذارد، کامنت او برای همه قابل نمایش است حتی کسانی که در فالوور هایش نباشند.

معایب و مزایا خصوصی کردن صفحه اینستاگرام

3. اگر یک پروفایل private یک پست را در یک گروه دایرکت ارسال کند فقط کسانی ککه در فالوور های او باشند میتوانند کامنت ها و منشن های آن پست را ببینند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.