آیا اینستاگرامی جدید در راه است؟ طراحی جدید برنامه Pinterest

  • ۱۵۳۴

به تازگی خبرهای جدید در مورد برنامه Pinterest منتشر شده است که نشان می دهد این شرکت قصد دارد تا برنامه ی خود را با ظاهری جدید به کاربران خود معرفی کند.

آیا اینستاگرامی جدید در راه است؟ طراحی جدید برنامه Pinterest

رونمایی از طراحی جدید برنامه Pinterest

اولین بار در ماه مارچ بود که برنامه Pinterest از بخش فید خود رونمایی کرد که در آن کاربران می توانستند پست های دیگر دوستان خود را در این قسمت مشاهده کنند. حالا این بخش دچار تغییراتی خواهد شد و  عکس های کنار هم جای خود را به عکس های رشته ای و ستونی مانند اینستاگرام خواهد داد. در این بین اکانت پیشنهادی افراد مختلف به صورت ستونی به کاربران نمایش داده خواهد شد.

کارکرد همیشگی برنامه Pinterest

جدا از تمام این تغییرات ، سیستم زمان بندی این برنامه مانند گذشته فعال خواهد بود. شما می توانید با انتخاب گزینه قرمز رنگ ذخیره کردن ، عکس مورد نظر خود را به آرشیو خود اضافه کنید و یا به صورت مستقیم آن عکس را در فید خبری خود منتشر کنید.

زمان رونمایی از ظاهر جدید برنامه Pinterest

می توانیم به راحتی بگوییم که برنامه Pinterest دیگر شباهتی به شکل اولیه خود و ساختاری منحصر به فرد در اختیار ندارد اما می توانیم بگوییم که این تغییرات می تواند نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند مخصوصا اگر این تغییرات در بخش فید خبری نیز باشد. این شرکت اعلام کرده است که این تغییرات از فردا در تمام برنامه های این گوشی اعمال خواهد شد.

آیا اینستاگرامی جدید در راه است؟ طراحی جدید برنامه Pinterest

برنامه Pinterest

Pinterest یک شبکه اجتماعی دوست داشتنی، جالب و محبوب برای اشتراک گذاری تصاویر شماست که خود را یک پین بورد مجازی می داند و توانسته است در مدت زمان کوتاهی که از افتتاح آن می گذرد طرفداران زیادی را به سمت خود بکشاند و به عنوان یک شبکه ی اشتراک گذاری عکس پرطرفدار محسوب شود. این برنامه این امکان را به شما می دهد که تصاویر جالبی را که در سایت های مختلف می بینید و یا روی سیستم خود دارید به آسانی به اشتراک بگذارید و به اصطلاح پین کنید و با ایجاد آلبوم های عکس اختصاصی به صورت نامحدود تصاویرتان را با دیگر افراد سراسر دنیا به اشتراک بگذارید. در این سایت شما می توانید همانند شبکه های اجتماعی فیسبوک و توئیتر پین های کاربران را از میان میلیون ها تصویر دنبال کنید و برای مطالب و پست های دیگران کامنت بگذارید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.