ویژگی استوری در شبکه های اجتماعی دیگر را بشناسید لینکدین

  • ۱۱۵۷

در یکی از خبرهای داغ امروز متوجه شدیم که لینکدین نیز ویژگی استوری را به لیست خدمات خود اضافه کرده است.
به نظر می رسد که این ویژگی تقریبا محبوب بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی مختلف شده و تعداد توسعه دهندگانی که از ویژگی استوری استفاده می کنند روز به روز در حال افزایش است. بیشتر افراد لینکدین را فضایی تخصصی و حرفه ای برای مشاغل و تحصیل خود می دانند. این فضا اکنون دارای ویژگی استوری شده و کاربران قادرند تصاویر یا متن هایی ارسال کنند که 24 ساعت به صورت خود به خود پاک شوند.

ویژگی استوری از کجا آمد؟

اما جالب است بدانید که این ویژگی استوری را اسنپ چت در برنامه خود آغاز کرد و اکنون توسط برنامه های شبکه اجتماعی مختلفی در سراسر دنیا مورد تقلید قرار گرفته که از جمله آنها می توان به همین لینکدین و اینستاگرام اشاره که دومین شبکه در کشور ما بسیار محبوب است.
اکنون اینستاگرام ویژگی های دیگری مانند امکان استوری چند قسمتی و همچنین امکان به اشتراک گذاری پست در استوری نیز فراهم شده است. موضوعی که می تواند اینستاگرام را پیشگام این قضیه در میان دیگر شبکه های اجتماعی کند. جالب است که اسنپ چت این حرکت را آغاز کرده و اکنون استوری را بیشتر از اینستاگرام می شناسند.  اپلیکیشن اسنپ چت که یکی از بزرگ ‌ترین رقبای شبکه اجتماعی اینستاگرام در چند سال اخیر است، توانسته تاکنون تعداد زیادی از کاربران سایر شبکه های اجتماعی محبوب مانند اینستاگرام و فیس ‌بوک را به خود جذب کند.

ویژگی استوری در شبکه های اجتماعی دیگر را بشناسید لینکدین

اما تفاوت های استوری در لینکدین و اینستاگرام به چه صورت است؟

در لینکدین هر فرد می تواند یک تمبر شخصی بر روی ویژگی استوری خود بچسباند و کاربر می تواند ویدئوهای جذابی که به چشمش می خورد را نیز به استوری خود اضافه کند. دانشجویان زیادی که در لینکدین وجود دارند می توانند از این ویژگی استقبال کنند و محتوای معتبر و تجربیات علمی و فناوری خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. افراد از طریق استوری ها می توانند دایره دوستان خود را گسترش دهند و این خصوصا در لینکدین می تواند افراد را برای پیدا کردن کارفرمایان بالقوه هدایت کند.

تفاوت های استوری در واتس آپ و اینستاگرام چگونه است؟

اکنون پس از اینستاگرام، فیس بوک، توئیتر، لینکدین و اسنپ چت، حتی واتس آپ نیز از این ویژگی جذاب استفاده کرده است و ویژگی ای به نام Status رو آورده است که قابلیت زیادی به استوری در اینستاگرام دارد و امکانات مشابهی را به کاربر ارائه می دهد. در واقع کاربر می‌ تواند تصاویر و ویدیو های موجود در گالری را توسط قابلیت استاتوس به صورت استوری در واتس آپ قرار دهد. علاوه بر این‌، امکان ثبت عکس و ویدیو به صورت مستقیم با دوربین گوشی هم موجود است.

تفاوت های استوری در واتس آپ و اینستاگرام چگونه است؟

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.