آموزش گذاشتن لینک در پست اینستاگرام

  • ۱۱۷۱

قرار دادن لینکی که قابل کلیک باشد در قسمت توضیحات پست های اینستاگرام ، فقط برای حساب های کاربری پولی که مختص تبلیغ کنندگان است امکان پذیر می باشد و کاربران عادی قادر به گذاشتن لینک در پست اینستاگرام خود نیستند . البته شما می توانید هر ترکیبی از حروغ حتی آدرس های اینترنتی را در پست های اینستاگرام خود قرار دهید اما این لینک ها قابل کلیک نیستند . در واقع تنها لینک قابل کلیک در اینستاگرام همان بخش website پروفایل اینستاگرام است که در بخش قبلی توضیح داده شد . در این بخش از مقاله قصد داریم ترفندهایی برای گذاشتن لینک در پست اینستاگرام به عنوان مثال گذاشتن لینک تلگرام در پست اینستاگرام آموزش دهیم .

همچنین میتوانید در این صفحه اموزش قرار دادن لینک تلگرام در بیو اینستاگرام را مشاهده کنید.

روش اول برای قرار دادن لینک در پست اینستاگرام :

استفاده از ابزار LinkMyPhoto ، با استفاده از این ابزار می توانید تا سقف چند اکانت اینستاگرام را لینک گذاری کنید . می توانید این ابزار را به صورت رایگان استفاده کنید که در این صورت تنها می توانید برای 3 تصویر لینک ایجاد کنید و آن ها را با هم مرتبط کنید . اما در صورتی که از نسخه پولی این ابزار استفاده کنید بدون هیچ محدودیتی می توانید تصاویر خود را لینک گذاری نمایید و نسخه نقره ای این ابزار 5 دلار است و در آن می توانید بدون محدودیت لینک فعال ایجاد کنید . نسخه طلایی این ابزار 10 دلار می باشد و امکان مدیریت 5 اکانت را فراهم می کند .

آموزش گذاشتن لینک در پست اینستاگرام

روش دوم برای قرار دادن لینک در پست اینستاگرام :

استفاده از وب سایت Bitly ، این وب سایت لینک های کوتاهی ایجاد می کند که در قسمت بیو اینستاگرام به رسمیت شناخته می شود .

آموزش گذاشتن لینک در پست اینستاگرام

شما می توانید لینک مورد نظرتان را در این وب سایت وارد کنید و لینک کوتاه تولید شده در آن را در قسمت بیو اینستاگرام که قابل کلیک است استفاده کنید . شما می توانید این لینک را در کپشن پست ها یتان استفاده کنید ، اما این لینک ها در این بخش قابل کلیک نیستند اما از آنجایی که لینک های کوتاهی هستند به سادگی در ذهن کاربران می ماند و کاربر می تواند به راحتی آن ها را به خاطر بیاورد .
نکته : برای گذاشتن لینک تلگرام در پست اینستاگرام نیز می توانید از همین روش های استفاده نمایید .

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.