محدودیت جغرافیایی اینستاگرام

  • ۱۱۹۷

به تازگی اینستاگرام ویژگی جدیدی را افزوده است که افراد می توانند مشخص کنند کاربران کدام کشورها بتوانند پست های آنها را مشاهده کنند.

محدودیت جغرافیایی اینستاگرام

اینستاگرام به تازگی از قابلیتی رو نمایی کرده است که به وسیله آن می توان نمایش محتوای پیج ها را برای کاربران کشورهای خاصی محدود کرد. با روبوکلیک همراه باشید تا به بررسی این قابلیت بپردازیم.
این قابلیت به این صورت است که کاربران اینستاگرام می توانند تعیین کنند کاربران کدام کشورها بتوانند پست های آنها را ببینند و کاربران سایر کشورها نمی توانند پست ها را مشاهده کنند همچنین باید گفت این محدودیت را می توان برای استوری ها هم اعمال کرد.

محدودیت جغرافیایی اینستاگرام

اما این قابلیت تا چه اندازه کاربرد دارد موضوعی است قابل بحث. مسلمأ هدف اینستاگرام از اعمال این قابلیت برای کمک به کسب و کارهای بزرگی است که ناگزیرند برای دسترسی به بعضی از مشتریان خود در کشورهای مختلف ناچار به ساخت چندین حساب کاربری می‌شوند. بنابراین با امکان محدودسازی پست‌ها به کشورهای مختلف، دیگر نیاز به ساخت حساب‌های مجزا نیست.

گفته می شود این قابلیت در حال حاضر در مرحله آزمایشی میباشد.  اما با توجه به مزایایی که این قابلیت برای کسب و کارها به همراه دارد، این موضوع برای همه فعال میشود.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.