حالت روح استوری در اینستاگرام

  • ۳۵۵۳

اگر از آن دسته کاربران کنجکاوی هستید که می‌خواهید استوری افراد مختلف را در اینستاگرام بدون اینکه متوجه شوند، مشاهده کنید، این ترفند حتما به کارتان می آید!

حالت روح در اینستاگرام

اگر شما نیز تمایل به این دارید که استوری افرادی را در اینستاگرام مشاهده کنید؛ بدون اینکه خودشان متوجه این موضوع شوند که شما استوری آنها را دیده اید با این مقاله آموزشی اینستاگرام از اینستاگرام ها همراه باشید تا با این ترفند آشنا شوید...
همانطور که میدانید استوری اینستاگرام قابلیتی است که میتوانید تصاویر و ویدیو های خود را با محدودیت زمانی و سرعت بالاتری به اشتراک بگذارید. در این زمینه اینستاگرام پنلی را در اختیار کاربر قرار داده است بخشی بنام Viewers که کاربر از طریق آن متوجه تعداد و نام کاربرانی که استوری او را مشاهده کرده اند میشود درواقع صاحب استوری از تمامی بازدیدکنندگانی که استوری او را مشاهده کرده اند مطلع خواهد شد.

حالت روح در اینستاگرام

اما ترفندی هم وجود دارد که شما تمایل دارید استوری کاربری را مشادهده کنید ولی نمیخواهید که صاحب استوری متوجه این موضوع شود و بداند که شما استوری او را مشاهده کرده اید.
با این ترفند میتوانید  بدون این که نامتان در بخش Viewers یا بازدیدکنندگان برای صاحب استوری قرار گیرد، استوری شخص را مشاهده کنید.
برای این منظور :
1. به صفحه اینستاگرامتان بروید و با سوایپ صفحه اصلی به سمت پایین، صفحه را ریفرش کنید.

حالت روح استوری در اینستاگرام

2. با لود شدن موارد جدید در نوار استوری‌ها، اتصال اینترنت خود را قطع کنید.
3. مجددا وارد اینستاگرام شوید و استوری مورد نظر خود را که در نوار بالایی مخصوص استوری‌ها موجود بوده، باز کنید. این کار را در حالتی انجام دهید که هیچ اتصالی به اینترنت ندارید.
4. و در آخر پس از دیدن استوری، اینستاگرام را ببندید.
با این ترفند حتی با اتصال دوباره به اینترنت، نام شما برای کاربری که استوری را منتشر کرده است در بخش مشاهده کنندگان استوری نمایش داده نشده و مشاهده استوری کاملا مخفیانه اتفاق می‌افتد.

به موارد زیر برای استفاده بهتر از این ترفند توجه کنید. مواردی شامل:

 * این ترفند برای اکانت‌های خصوصی که آن‌ها را فالو کرده‌اید هم امکان پذیر است.

* به طور معمول  4 استوری ابتدایی که در نوار استوری‌های شما قرار دارند در این حالت در دسترس‌تان قرار می‌گیرند.

* شما میتوانید بدون متوجه شدن شخص از استوری اسکیرین شات بگیرید.

* شما میتوانید از این ترفند برای مشاهده انواع مختلف استوری‌ها مانند عکس، فیلم و نظرسنجی‌ها استفاده کنید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.