ساعات اولیه انتشار پست کپشن را ویرایش نکنید

  • ۱۸۴۳

اگر مخواهید بدانید که چرا نباید در ساعات اولیه انتشار پست کپشن را ویرایش کنید حتما این مقاله را بخوانید. زیرا این موضوع از نظر اینستاگرام اهمیت دراد و طبق الگوریتم اینستاگرام دانستن این موضوع خالی از لطف نیست.

ساعات اولیه انتشار پست کپشن را ویرایش نکنید

شاید عنوان این مطلب یک مقدار بنظرتون غیر منطقی به حساب آید ولی در ادامه این مقاله به این نتیجه میرسید که این موضوع واقعا وجود دارد و تاثیر گذار است.
شاید برایتان پیش آمده باشد که مشاهده کنید صفحه هایی، در متن کپشن پستشون غلط املایی دارن و با اینکه میدونن که غلط املایی در کپشن آنها وجود دارد ، در چند ساعات اولیه کپشن را ویرایش نمیکنند.
همانطور که میدانید الگوریتم اینستاگرام به اینصورت است که در لحظات اولیه انتشار پست فقط حدود 10 درصد از دنبال کننده های شما پست را مشاهده میکنند و نرخ تعامل اولیه پست مشخص میکند که در ادامه پست شما چه رتبه ای را در صفحه هوم اینستاگرام بدست می آورد و با چه سرعتی توسط دنبال کننده هاتون دیده میشود.
همانطور که در مقاله های قبلی خود در مورد رتبه بندی پست های اینستاگرام صحبت کردیم لازم به ذکر است که بگویم اینستاگرام بر اساس میزان تعامل در دقایق اولیه پست ها را رتبه بندی میکند.

نکته مهم این است که چقدر پست شما برای بیننده ها جذاب و تعامل برانگیز است.

ساعات اولیه انتشار پست کپشن را ویرایش نکنید

بعد از انتشار پست اگر بخواهید بلافاصله تغییری در کپشن ایجاد کنید اینستاگرام متوجه خواهد شد که این پست آن پست قبل که دنبال کنندگان با آن تعامل داشتند نیست، پس نرخ تعامل نرخ تعاملش باید مجددا اندازه گیری شود و بر اساس اون رتبه جدیدی که دریافت میکند رده بندی میشود.

در واقع به این نتیجه خواهیم رسید که فرآیند اولیه برای پست ویرایش شده توسط اینستاگرام انجام میشود با این تفاوت که اینبار برای کسانی که از قبل پست را دیدن، نمایش داده نمیشود و به احتمال زیاد نرخ تعامل کمتری دریافت میکند و در رتبه بندی، رتبه پایین تری دریافت میکند.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.