چگونه از قابلیت کنترل فعالیت your activity در اینستاگرام استفاده کنیم ؟

  • ۲۰۷۲

همانطور که اطلاع دارید و بارها در مقالات مختلف به آن اشاره شده است ، اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب و پرطرفدار است که کاربران زیادی دارد و یکی از سرگرمی های افراد محسوب می شود. در این بین شاید برای برخی از افراد جالب باشد که بدانند چقدر وقت صرف گشتن در صفحات اینستاگرامی و لایک کردن پست های مخاطبین ، گذاشتن استوری و پست و ... کرده اند.

حال سوال اینجاست که آیا قابلیت کنترل فعالیت در اینستاگرام وجود دارد یا خیر؟برای گرفتن جواب به این صفحه بروید.

” با استفاده از قابلیت your activity اینستاگرام ، در زمان صرفه جویی کنید “

معرفی قابلیت your activity اینستاگرام

پست های جالب ، طنز و خنده دار ، کلیپ های آموزشی و ... مواردی هستند که افراد را وسوسه می کنند که به سادگی از این پست ها نگذرند و برای مشاهده آنها مدت زمانی زیادی صرف کنند. یکی دیگر از اتفاقاتی که در این بین رخ می دهد این است که مشاهده این پست ها ، میزان زیادی اینترنت مصرف می کند. به همین دلیل برخی از افراد جهت صرفه جویی در وقت و اینترنت ممکن است به دنبال روشی برای کنترل فعالیت در اینستاگرام باشند.
خبر خوبی که برای شما داریم این است که قابلیت کنترل فعالیت در اینستاگرام ایجاد شده است و ضمن نمایش مقدار زمان صرف شده در برنامه ، امکان تنظیم زمان و نوتیفیکیشن هم فراهم کرده است تا افراد بتوانند با استفاده از این قابلیت ، همانطور که گفته شد ، صرفه جویی در مصرف اینترنت و زمان داشته باشند.

چگونه از قابلیت کنترل فعالیت در اینستاگرام استفاده کنیم ؟

حال که این قابلیت مفید اینستاگرام را معرفی کردیم و متوجه مزایای استفاده از آن شدیم ، زمان آن رسیده است که این تنظیمات را در اینستاگرام روی دستگاه خود انجام دهیم تا بتوانیم برنامه ریزی بهتری در استفاده از این برنامه و سایر امور داشته باشیم. برای انجام این تنظیمات ابتدا نرم افزار را باز کرده و وارد صفحه پروفایل خود شوید.
سپس روی سه خط بالا و سمت راست تپ کنید تا منوی جدید برای شما باز شود.
پس از باز شدن منوی اولین گزینه قابلیت your activity اینستاگرام   است ، روی Your Activity تپ کنید.

معرفی قابلیت your activity اینستاگرام

عدد قرمز رنگ در بالا و وسط صفحه متوسط مدت زمان استفاده شما از اینستاگرام  روی این دستگاه  در طی هفته گذشته را نمایش می دهد که به طور مثال برای من 16m معادل 16 دقیقه است.

چگونه از قابلیت کنترل فعالیت در اینستاگرام استفاده کنیم ؟

همچنین روی نمودار نشان داده است که در کدام روز هفته از اینستاگرام بیشتر استفاده کرده اید که برای من روز چهارشنبه و دوشنبه بیشترین میزان استفاده را نمایش می دهد.
در قسمت پایین صفحه دو گزینه وجود دارد :
Set Daily Reminder : با کمک این گزینه می توانید زمانی را مشخص کنید و از زمان شروع استفاده از اینستاگرام پس از گذشت مدت زمان تعیین شده به شما پیغام می دهد.

چگونه از قابلیت کنترل فعالیت your activity در اینستاگرام استفاده کنیم ؟

Notification Settings : در این قسمت شما می توانید تعیین کنید که نوتیفیکشن را برای چه اتفاقاتی دریافت کنید ، به طور مثال نوتیفیکیشن Follow request ، Video chat ، Stories و ...   با استفاده از این گزینه می توانید همه نوتیفیکیشن ها را Mute کنید تا هنگام کار با اینستاگرام نمایش این اعلانات حواس شما را پرت نکند.

چگونه از قابلیت کنترل فعالیت your activity در اینستاگرام استفاده کنیم ؟

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.