چرا نباید فالوور فیک اینستاگرام بخریم؟

  • ۱۸۹۹

وجود فالوور های فیک در صفحه اینستاگرام باعث کاهش میزان اعتبار صفحه از نظر اینستاگرام میشود و این کاهش میزان اعتبار تا مدت ها میتواند به میزان نمایش پست ها در صفحه اکسپلور اینستاگرام آسیب رساند.

امروز نیز با یک آموزش دیگر از مجموعه آموزش های اینستاگرام سعی داریم تمام نکات در مورد فالوور های فیک را بیان کنیم.

چرا نباید فالوور فیک اینستاگرام بخریم؟

تب خرید و فروش فالوور فیک در اینستاگرام امروزه خیلی داغ شده است و افرادی هستند با خرید فالوور فیک میخواهند یک شبکه اعتبار بالایی را بدست بیاورند اما اینگونه که فکر میکنند نیست و کاملا در اشتباه هستند. خرید فالوور های فیک درواقع به کسب و کارتان و برندتان لطمه وارد میکند.
نکته اول: انواع فالوور هایی که فروشی هستند از نوع فالوور فیک هستند درواقع هیچ فالوور واقعی و فعالی نیست که فروشی باشند فقط تنها چیزی که با خرید فالوور فیک بدست می آورید عدد نمایش داده شده در صفحه پروفایل شما به عنوان تعداد فالوور است. الان هر کسی می داند که پیجی که مثلا ۱۰ کا فالوور دارد باید حداقل ۲ کا لایک برای هر پستش داشته باشد.

فالوور فیک اینستاگرام

نکته دوم: این فالوور های فیک بدلیل اینکه واقعی و فعال نیستند تاثیر منفی روی میزان نرخ تعامل پست های شما میگذارد و این نکته طبق الگوریتم اینستاگرام باعث دیده نشدن پست های شما در صفحه اکسپلور میشود.
نکته سوم: وقتی تعدادی از فالوور های شما هیچ تعاملی با پست های شما ندارند؛ این موضوع باعث میشود که میزان تعامل پست ها در دقایق اولیه انتشار پست برای 10درصد بیننده اولیه کاهش پیدا میکند که در نتیجه این موضوع باعث میشود که اینستاگرام پست را به درصد کمتری از سایر فالوور های شما در صفحه اصلی نمایش دهد.
یک اصل روانشناسی به اسم تاثیر جامعه به این موضوع اشاره میکند: که مردم وقتی سیل عظیمی از جمعیت رو شاهد باشند که پدیده خاصی را پذیرفته اند آنان نیز پذیرای آن موضوع خواهند بود.
اما نکته قابل توجه ای که در این اصل مورد بی توجهی قرار گرفته این است که مردم این روز ها درک درستی از شبکه های اجتماعی دارند و با مشاهده نرخ تعامل به سادگی متوجه غیر واقعی بودن میزان دنبال کننده ها میشوند.
اما بهترین راه این است که اصولی به دنبال بالا بردن فالوور های پیج اینستاگرام تان باشید. هیچ چیز مانند فالوور های واقعی برای شما اهمیت ندارد و به پیج شما ارزش و اعتبار میدهد. و دیگران متوجه واقعی بودن دنبال کنندگان صفحه شما میشوند و به صفحه شما و فالوور های شما اعتماد میکنند.

چرا نباید فالوور فیک اینستاگرام بخریم؟


بهترین راه برای اینکه اصولی و با قاعده فالوور های پیج اینستاگرام خود را بالا ببرید استفاده از مقالات اینستاگرام ما است.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.