shadow ban اینستاگرام چیست؟

  • ۱۴۹۱

اگر مطالب و عکس های شما دیگر مثل سابق لایک نمیخورد و فالورهای تان دیگر افزایش نمی یابد بلکه کاهش می باشد, اکانت اینستاگرام شما shadow ban شده است.به اصطلاحی دیگر شما از سمت اینستاگرام Instagram جریمه شده اید و مشارکت در اکانت شما پایین امده است.

یکی از جریمه های اینستاگرام shadow ban میباشد. از نظر اینستاگرام وقتی اکانت شما یک یا تعدادی رفتار خطا انجام دهید اینستاگرام شما را برای مدتی جریمه میکند.

از کجا متوجه شویم که shadow ban شده ایم؟

وقتی اکانت شما از طرف اینستاگرام shadow ban شود هیچ یک از پست های شما در صفحه اکسپلور نمایش داده نمیشود و حتی در هیچ یک از هشتگ هایی که استفاده میکنید پست های شما نمایش داده نمیشود. برای اینکه متوجه این موضوع شوید کافی است یک هشتگ کم استفاده را در پست جدید خود قرار دهید سپس با یک اکانت دیگری که جز فالوور های پیج شما نباشد آن هشتگ را سرچ کنید در صورتی که پست شما در سرچ آن هشتگ مشاهده نشد شما از طرف اینستاگرام shadow ban یا جریمه شده اید.

shadow ban اینستاگرام چیست؟

دلایلی که از طرف اینستاگرام جریمه میشویم چیست؟


طبق اطلاعات موجود در مقالات خارجی پیروی نکردن از قوانین عمومی اینستاگرام باعث این اتفاق می باشد. از جمله مهمترین این دلایل موارد زیر می باشد :
1. ممکن است شما از آپ های غیر رسمی اینستاگرام استفاده میکنید که این قوانین اینستاگرام را نقض میکند . شما برای اطمینان بیشتر و جلوگیری از shadow ban شدن میتوانید اینستاگرام را از استور های رسمی نصب کنید.
2. محدودیت هایی که جزء قوانین اینستاگرام است توجه نمیکنید. این محدودیت ها ممکن است برای افراد مختلف متفاوت باشد ولی به طور عمومی بدین صورت است: 150 لایک ،
60 کامنت ، 60 فالو ، 60 آنفالو در هر ساعت. اگر شما به طور دائم و متوالی این محدودیت های اینستاگرام را نادیده بگیرید احتمال اینکه از طرف اینستاگرام جریمه شوید وجود دارد.

shadow ban اینستاگرام چیست؟


3. استفاده از هشتگ های غیر مرتبط یا ممنوعه و تکراری که ممکن است شامل کلماتی باشند که اینستاگرام آن را اسپم یا محتواهای مجرمانه بشناسد. مهمترین دلیل  shadow ban که به آن اشاره شده است همین استفاده نادرست از هشتگ ها  می باشد .
4. یکی از مهمترین عوامل جریمه شدن از طرف اینستاگرام ریپورت شدن از طرف دیگر کاربران است. سعی کنید محتواهایی تولید کنید که کاربران دیگر را ترقیب به ریپورت کردن شما نکند.
5. کی دیگر از مواردی که احتمال می دهیم یکی از دلایل  shadow ban باشد استفاده از فیلتر  شکن و یا نرم افزارهای تغییر Ip می باشد .چرا که با استفاده از این نرم افزارها لوکیشن شما برای اینستاگرام تغییر می کند و و ممکن است بگوید چطور این اکانت ساعاتی قبل از ایران ورود داشته حال از یک کشور دیگر !!
و اما...
ربات روبوکلیک با چهار سال خدمات رسانی تا به امروز بدلیل بالا بودن کیفیت ای پی ها و هوشمند بودن سیستم بر خلاف دیگر ربات ها از shadow ban شدن اینستاگرام مستثنی بوده و تا به امروز هیچ جریمه ای را از طرف اینستاگرام به خود نگرفته است. این ویژگی ربات اینستاگرام روبوکلیک از مهمترین ویژگی های برگزیده ای است که این ربات را از سایر ربات ها متمایز میکند.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.