Grids for Instagram

  • ۵۷۱۱

شبکه اجتماعی اینستاگرام به خوبی در میان کاربران فارسی زبان جایگاه خودش را پیدا کرده و اکنون کمتر کسی است که در این شبکه اجتماعی جمع و جور علی رغم همه محدودیت هایش عضو نباشد.
خیلی از کاربران برای دسترسی به اکانت خود از گوشی های موبایل و یا تبلت استفاده می کنند. برنامه ی اینستاگرام برای دسترسی تمام عیار به اکانت کاربرها و دسترسی به فید های شما همه جوره کافی است. اما اگر قصد استفاده از اینستاگرام در محیط ویندوز را دارید نرم افزار Grid برای دسترسی به این شبکه پاسخگوی تمامی نیاز های شما خواهد بود. کاربران مک از چندی پیش توانایی دسترسی به این اپ را داشتند و اکنون کاربران PC ها هم می توانند روی ویندوز های خودشان یک نسخه از این نرم افزار فوق العاده را نصب کرده و از محیط کارا و زیبای ان کمال استفاده را ببرند.

قابلیت های Grids for Instagram اینستاگرام برای ویندوز کامپیوتر :

Grid دقیقا با شمایلی که روی مک اجرا می شد بر روی ویندوز اجرا می شود. یک طراحی تر و تمیز و ساده که امکان دسترسی به همه امکانات اینستاگرام را مشابه اپ موبایلی اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهد. برای لایک تصاویر ها تنها کافی است روی تصویر مورد نطر دبل کلیک کنید!

آموزش کرک کردن برنامه در این صفحه ببینید.

آموزش نصب Grids for Instagram :

با نصب این اپ تمامی نوتیفیکیشن ها دریافت خواهید کرد و اطلاعات مربوط به فالوئر ها و درخواست ها، کامنت ها و منشن ها را از دست نخواهید داد، همچنین دقیقا مشابه اپ موبایل امکان جستجو و اکتشاف را دارا خواهید بود.
از امکانات جالب این برنامه امکان ورود چند کاربره (multiuser) می باشد که شما می توانید با بیش از یک اکانت از آن استفاده کنید.

روش دوم نصب اینستاگرام برای کامپیوتر :

این نرم افزار ها در مقایسه با تمامی ترفندها و مشابه قادر به اپلود تصاویر در اینستاگرام را دارا میباشد و پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید.

لینک به درخواست کارگروه مصادیق مجرمانه حذف گردید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.