Instagram plus

  • ۳۱۴۵

دوست عزیز و قدیمی‌مان اینستاگرام را که می‌شناسید! همه ما تا اندازه‌ای در دنیای رنگارنگ و بامزه اینستاگرام بوده‌ایم و کم و بیش می‌دانیم که چه خوبی‌ها و چه بدی‌هایی دارد و چگونه می‌تواند دنیاهای مختلفی را در خودش جا بدهد. اما اینستاگرام پلاس (Instagram Plus) چطور؟ آیا اسم + Instagram را قبلا شنیده بودید؟ در این مقاله می‌خواهیم ببینم که اینستاگرام با اینستاگرام پلاس چه تفاوتی دارد و در آخر هم لینک مستقیم دانلود جدیدترین ورژن اینستاگرام پلاس را برای شما گذاشته‌ایم.

Instagram plus

اینستاگرام پلاس چه تفاوتی با اینستاگرام دارد؟

شاید شما هم مثل من تعجب کرده‌اید که اینستاگرام که فیلتر نشده است و تازه همین اخیرا، اینستاگرام تی وی را ارائه داده است، پس چه دلیلی دارد که اینستاگرام پلاس ارائه شود؟ اگر بدانید که اینستاگرام پلاس چه ویژگی‌هایی دارد، می‌فهمید که واقعا دلیل خوبی وجود دارد! پس بیاید ببینم اینستاگرام با اینستاگرام پلاس چه تفاوتی دارد.
دانلود عکس: در نرم افزار اینستاگرام شما می‌توانید همه عکس‌ها را ببینید اما گزینه دانلود این عکس وجود ندارد. برای این کار یا مجبور بودید اسکرین شات بگیرید و یا لینک آن را به اشتراک بگذارید. حتی بعضی افراد از نرم افزار‌های جانبی هم برای این کار استفاده می‌کنند. اما در اینستاگرام پلاس دیگر این گزینه اضافه شده است و بدون نیاز به هیچ نرم افزار جانبی، خیلی راحت می‌توانید عکس‌ها را دانلود کنید.
دانلود ویدئو: مثل عکس‌ها، قابلیت دانلود در اینستاگرام پلاس برای ویدئو هم وجود دارد!
دانلود استوری: اگر به جای اینستاگرام از اینستاگرام پلاس استفاده کنید حتی استوری هم می‌توانید دانلود کنید!
عکس پروفایل: یکی از نقاط ضعف اینستاگرام این است که شما نمی‌توانید عکس پروفایل شخصی را باز کرده و در اندازه بزرگتر ببینید. مثلا بعضی وقت‌ها ممکن است شخصی که صفحه خصوصی (Private) دارد برای شما درخواست فالو ارسال کرده است و شما هم می‌خواهید قبل از پذیرفتن، پروفایل او را دیده و بشناسید. اما دیگر این کار در اینستاگرام پلاس به راحتی ممکن است!
نشان دهنده فالو: اگر از اینستاگرام پلاس استفاده کنید، خیلی راحت می‌توانید ببینید که آیا یک شخص شما را فالو می‌کند یا نه. چطور؟ فقط کافی است که به صفحه شخص مورد نظر بروید! همین! اگر وارد صفحه بشوید و این شخص شما را فالو کرده باشد، به راحتی خواهید دید!
زبان‌های جدید: در اینستاگرام پلاس، زبان‌های جدیدی اضافه شده‌اند که در اینستاگرام وجود ندارند (برای مثال عربی).

لینک به درخواست کارگروه مصادیق مجرمانه حذف گردید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.