آموزش اشتراک گذاری استوری اینستاگرام با ” فقط دوستان صمیمی “

  • ۱۴۸۹

همانطور که می دانید استوری یکی از قابلیت های مفیدی از اینستاگرام است که به واسطه آن بسیاری از کاربران به واسطه آن در این شبکه باقی مانده اند. روال ارسال استوری اینستاگرام بدین ترتیب است که با ایجاد استوری تمام فالور های شما می توانند آن استوری را ببینند.
اما گاهی هنگام ارسال استوری تنها تصمیم داریم که تعداد خاصی از کاربران آن را مشاهده کنند.
در آخرین بروز رسانی که در اینستاگرام ( مه در این صفحه میتوانید دانلود کنید )صورت گرفته خوشبختانه قابلیتی به این شبکه اجتماعی افزوده شده که در آن می توان استوری را تنها با یک گروه خاص به اشتراک گذاشت.

بخوانید از این بروزرسانی جدید اینستاگرام در این صفحه

برای انجام این کار پیش از ارسال استوری لازم است این گروه را تشکیل دهید. گروه مورد نظر را باید به صورت Close Friends List ایجاد کنید

روش ایجاد لیست دوستان صمیمی برای استوری اینستاگرام

An Intimate Friends List Method for Instagram Story

زمانی که قصد ایجاد لیست دوستان صمیمی دارید کافی است که وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و بعد از آن به بخش پروفایل خود بروید و گزینه Close Friends List را انتخاب کنید.

روش ایجاد لیست دوستان صمیمی برای استوری اینستاگرام

بعد از این که این گزینه را انتخاب کردید باید لیست دوستان صمیمی خود را به آن وارد کنید.
از این به بعد هنگام ارسال استوری در اینستاگرام، این شبکه از شما خواهد پرسید که قصد دارید استوری را برای چه کسانی نشر دهید؟
    برای everyone
    یا برای Close Friends
بدین ترتیب می توانید با انتشار استوری برای یکی از این دو دسته کار را تمام کنید. برای آموزش کامل کار کردن با اینستاگرام این لینک را کلیک کنید.

دو نکته مهم در مورد ایجاد لیست دوستان صمیمی اینستاگرام

هنگامی که می خواهید اقدام به ایجاد لیست دوستان صمیمی نمایید باید به دو نکته توجه داشته باشید
اول این که، هیچ کس نمی تواند درخواست دهد که در لیست دوستان صمیمی شما قرار بگیرد. بدین ترتیب ممکن است مانند سایر شبکه های اجتماعی این گروه را در نظر بگیرید در صورتی که مدیریت آن یک طرفه است و صد در صد با خودتان است.
دوم این که، وقتی که شما این گروه را ایجاد می کنید و اقدام به اضافه کردن دوستان خود می کنید، برای هر کدام از دوستان تان نوتیفی ای ارسال می شود که آن ها را متوجه این می کند که شما او را در لیست دوستان صمیمی خود در اینستاگرام قرار داده اید.
این کار ممکن است برای برخی خوشایند و برخی نا خوشایند باشد.
به هر حال شما می توانید این گروه را به خوبی مدیریت کنید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.