اهمیت هشتگ در استوری اینستاگرام

  • ۱۴۴۳

با قابلیت هشتگ گذاری در استوری اینستاگرام، کاربران میتوانند هشتگ های خاصی را دنبال کنند و در استوری های خود هشتگ قرار دهند. این قابلیت در استوری کاربرد خاصی دارد که باهم به اهمیت این ویژگی اینستاگرام مپردازیم.

قبلا آموزش اضافه کردن هشتگ به استوری اینستاگرام را در این صفحه اموزش داده بودیم.

امروز نیز در این مقاله با مجموعه آموزش های اینستاگرام از اینستاگرام ها همراه باشید تا درمورد اهمیت هشتگ در استوری اینستاگرام بپردازیم و اینکه آیا هشتگ ها که در استوری قرار میگیرند جنبه تزئینی دارند یا کاربرد های خاصی دارند.

نحوه جستجو و دنبال کردن هشتگ ها پرطرفدار در اینستاگرام

اگر دقت کنید و از هشتگ ها در استوری اینستاگرام استفاده کنید خواهید دید که هشتگ ها تزئینی نیستند و اگر به صفحه یک هشتگ دقت کنید متوجه خواهید شد که استوری های آن هشتگ خاص در آنها استفاده شده و در صورت لمس هشتگ، لوگوی اون هشتگ نمایش داده میشود. همچنین کاربری که آن هشتگخاص را فالو کرده باشد استوری های برتر آن هشتگ در صفحه خانه اینستاگرام نیز برای آن کاربر در کنار استوری های دیگر کاربران نمایش داده میشود مهمتر از اینکه از این طریق استوری های شما به جامعه بزرگی از کاربران نمایش داده میشود که شاید دنبال کننده صفحه شما نباشند.

اهمیت هشتگ در استوری اینستاگرام

در سایت اموزش بسیار حیاتی در مورد دیدن هشتگ محبوب در استوری و اموزش پیدا و فالو کردن آنها در این صفحه گذاشته بودیم که پیشنهاد میکنم دیدن فرمایید.

البته باید به اینکه توجه کنید که هر هشتگی برای هر استوری مناسب نیست. به طور مثال استوری هایی که هشتگ cafe# دارند در صفحه هشتگ نمایش داده نمیشوند  و این موضوع بستگی به این دارد که نرخ تعاملات اون هشتگ و کیفیت و همچنین مرتبط بودن استوری به هشتگ خاص چطور باشد در واقع برای استوری های خود از هشتگ مرتبط و مناسب استفاده کنید.
همچنین میتوانید هشتگ ها را به صورت استیکر مورد علاقه و هم به صورت متن در استوری اینستاگرام خود قرار دهید. موضوع این است که شاید شما استوری را میخواهید منتشر کنید که چند موضوع مختلف را در بر میگیرد و نیازمند چندین هشتگ هستید. و ممکنه این تعداد از هشتگ های مختلف به استوری شما ظاهری بی نظم و بی کیفیت همراه باشد.

اهمیت هشتگ در استوری اینستاگرام

اما شما با ترفند پیش بروید میتوانید هشتگ ها را بصورت متن قرار دهید و آن را در ابعاد کوچکتر در زیر یک استیکر خاص مخفی کنید و یا همرنگ پس زمینه تصویر کنید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.