آموزش قطع ارتباط اینستاگرام با فیسبوک

  • ۱۷۶۵

اگر اندکی در فرهنگ اجتماعی حاکم بر جامعه دقت کنیم، کاملا مشخص خواهد بود که افراد جامعه امروزه بیشتر وقت خود را در شبکه های اجتماعی می گذرانند. مدیریت چندین شبکه اجتماعی به صورت هم زمان، وقت زیادی را می طلبد و کار سختی است.

یک روش موثر برای مدیریت هم زمان دو شبکه اجتماعی پر طرفدار، یعنی فیس بوک و اینستاگرام، که باعث صرفه جویی در زمان و انرژی شما خواهد شد، لینک کردن این دو شبکه اجتماعی به یکدیگر است.
لینک کردن حساب های کاربری فیس بوک و اینستاگرام، استفاده از آن ها را ساده تر می سازد. با این کار به سادگی می توانید دوستان فیس بوکی خود را در اینستاگرام فالو کنید یا برای گذاشتن پست جدید در فیس بوک، آن را در اینستاگرام منتشر کنید.

آموزش اتصال اینستاگرام به فیس بوک

اگرچه در نگاه اول، این کار می تواند جالب توجه باشد، ولی اشکالاتی در حفظ حریم خصوصی افراد دارد. بسیاری از کاربران به حفظ حریم خصوصی خود بیشتر از راحتی استفاده، اهمیت می دهند. شاید شما هم از این نوع کاربران باشید و دوست نداشته باشید که حساب های کاربری شما در فیس بوک و اینستاگرام با هم لینک شوند.

آموزش قطع ارتباط اینستاگرام با فیسبوک

آموزش تصویری قطع ارتباط اینستاگرام با فیسبوک

Video Tutorial Disconnecting Instagram with Facebook

در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد تا در صورتی که حساب های کاربری شما در فیس بوک و اینستاگرام لینک شده باشد، این دو حساب کاربری را با انجام مراحل ساده، از هم جدا سازید.

مراحل قطع ارتباط اینستاگرام با فیسبوک

 با دستگاهی که سیستم عامل آن اندروید یا iOS است، به حساب کاربری اینستاگرام خود وارد شوید.
به قسمت Option رفته و در آنجا گزینه ی Settings (تنظیمات) را پیدا کنید. در قسمت تنظیمات، بر روی گزینه ی Linked Accounts کلیک کنید.

Video Tutorial Disconnecting Instagram with Facebook

با کلیک بر روی Linked Accounts، فهرستی از حساب هایی که با اینستاگرام لینک شده اند، نمایش داده خواهند شد. از این فهرست، بر روی گزینه ی Facebook کلیک کرده و سپس بر روی گزینه ی Unlink  کلیک کنید.

آموزش قطع ارتباط اینستاگرام با فیسبوک


در این مرحله، در دستگاه هایی که سیستم عامل iOS دارند، پیامی نمایش داده می شود که باید با انتخاب گزینه ی Yes,I’m sure آن را تایید کنید.
با انجام این مراحل، هر دو حساب کاربری شما از هم جدا می شوند و اگر پستی را در اینستاگرام منتشر کنید، دوستان فیس بوکی شما متوجه نخواهند شد و بر عکس.

پاک کردن پست های قبلی اینستاگرامی از فیس بوک

وقتی شما حساب های کاربری اینستاگرام و فیس بوک را از هم جدا کردید، پست های منتشر شده در یکی از این شبکه های اجتماعی،  بازتابی در دیگری نخواهند داشت. اما این امر در مورد پست های قبلی که در زمان لینک بودن اینستاگرام و فیس بوک منتشر شده اند، صدق نمی کند. اگر بخواهید پس از جدا سازی حساب های اینستاگرام و فیس بوک، پست های اینستاگرامی خود را از فیس بوک پاک کنید، فیس بوک روش ساده ای برای این کار دارد.
برای این کار، وارد حساب کاربری فیس بوک خود شده و مراحل زیر را دنبال کنید:
    به قسمت Facebook Account Settings رفته و بر روی گزینه ی Apps کلیک کنید.
    در قسمت Apps and Websites بر روی گزینه ی Logged in with Facebook کلیک کنید.

پاک کردن پست های قبلی اینستاگرامی از فیس بوک

در بین فهرست نمایش داده شده، گزینه ی Instagram را پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید.
به پایین صفحه رفته و بر روی گزینه ی Remove App ضربه بزنید.

آموزش قطع ارتباط اینستاگرام با فیسبوک

پیام تاییدی نمایش داده می شود که باید با کلیک بر روی گزینه ی Remove آن را تایید کنید.
با انجام مراحل گفته شده، تمام پست های اینستاگرامی از فیس بوک پاک خواهند شد.
اگرچه لینک کردن شبکه های اجتماعی به یکدیگر، استفاده از آن ها را ساده تر می سازد و تجربه ی بهتری را برای شما به ارمغان می آورد، اما با این حال، این شما هستید که باید انتخاب کنید و ببینید اولویت شما چیست: لینک کردن اینستاگرام و فیس بوک به یکدیگر برای سادگی استفاده از آنها یا جداسازی آن ها برای کسب امنیت در محیط شبکه های مجازی.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.