رفع مشکل غیرفعال شدن حساب اینستاگرام با تغییر شماره تلفن و ایمیل اینستاگرام

  • ۱۴۴۸

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در بین کاربران میباشد که همانند سایر برنامه های اجتماعی نیاز به ثبت بودن اطلاعاتی از کاربر دارد .در اینستاگرام باید ایمیل یا شماره ی خود را ثبت کنید تا در صورت وجود مشکل بتوانید اکانت خود را بازیابی کرده و از آن استفاده کنید . همچنین اگر اطلاعات خود را در برنامه وارد نکنید امکان غیرفعال شدن حساب کاربریتان از سوی اینستاگرام وجود دارد .
روش اول :
ابتدا برنامه اینستاگرام را اجرا کنید از قسمت پروفایل گزینه EDIT YOUR PROFILE را انتخاب کنید
در قسمت PRIVATE INFORMATION میتوانید ایمیل خود را در قسمت Email و شماره تلفن خود را در قسمت Phone Number وارد کنید و یا در صورتی که قبلا آن را وارد کرده اید ویرایش کنید . برای ایمیل علامت پاکت نامه و برای وارد کردن شماره تلفن گزینه Enter your phone number را انتخاب کنید

آموزش تصویری تعغیر ایمیل و شماره موبایل در اینستاگرام

روش دوم :
3 نقطه موجود در صفحه پروفایل را لمس کرده و از بین گزینه ها Edit Profile را انتخاب کنید و همانند روش اول فیلد های مربوطه را پر کنید .

آموزش تصویری تعغیر ایمیل و شماره موبایل در اینستاگرام

نکته : بعد از وارد کردن ایمیل و یا شماره تلفن خود به ایمیل یا شماره ای که وارد کرده ای یک پیام ارسال می شود که در پیام یک لینک قرار دارد که شما باید لینک را باز کنید تا ایمیل و یا شماره شما در برنامه ثبت شود در صورتی که لینک را باز نکنید کار شما بی فایده خواهد بود و اطلاعات شما ثبت نمیشود.

این کار باعث میشه که اکانت شما غیرفعال نشود.

ولی اگر اکانت شما غیرفعال شد میتونید به این صفحه بروید و ان را بازیابی کنید.

بازیابی اکانت اینستاگرام

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.