-
پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۴۷ ب.ظ
-
۱۷۳۷
هدف هر کسب و کاری از فعالیت در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام این است که بتواند برندش و پست هایی که منتشر میکند، به چشم مخاطبین هدفش و افرادی که هم سلیقه هستند با او برساند و بهتر و بیشتر معرفی شود.
بار دیگر با یک مقاله آموزشی دیگر از مجموعه آموزش های اینستاگرام گروه روبوکلیک قصد داریم در مورد این موضوع که چطور مخاطبین هدف خود را در اینستاگرام شناسایی کنیم و نحوه دسترسی به آن، صحبت کنیم. با ما همراه باشید...
برای همه کسب و کار هایی که در شبکه های اجتماعی فعالیت میکنند جواب این سوال در روند بهبود و بازدهی بالای آنها اهمیت بسیاری دارد.
بدین منظور قبل از هر چیزی باید درک درستی و مناسبی از مخاطبین هدف خود داشته باشید.
مخاطبین هدف خود را بشناسید
مخاطبین هدف یا همان جامعه هدف به افرادی گفته میشود که شما قصد دارید محصولاتتان را به آنها بفروشید یا قصد ارائه خدمات به آنها را دارید. درواقع شما باید افرادی را جزء مخاطب هدف خود قرار دهید تا به فعالیت شما علاقه و محصولات شما جزء خواسته های آنها باشد.
مسلمأ شناخت درست مخاطبین هدف نیاز به تحقیق و تخصص دارد ولی در مراحل اولیه میتوانید با بررسی و شناخت چند تن از مشتریان خود یا رقبای خودتون مخاطبین هدفتون رو تا حدودی پیدا کنید. این شناخت باید شامل تمام ویژگی های جمعیت شناسی آنان باشد و هریک از آنان را باید نمایده یک دسته از مشتریان کسب و کارتان در نظر بگیرید .
برای شناخت مخاطبین هدف خود به صورت حرفه ای و تخصصی که با بازدهی بالایی همراه باشد استفاده از ربات اینستاگرام است. که به صورت کاملا حرفه ای میتوانید مخاطبین هدف خود را شناسایی کنید. این روش از شناخت مخاطبین هدف اثر بخش تر خواهد بود. با این روش میتوانید به راحتی دنبال کنندگان صفحه های رقباتون را شناسایی و جذب کنید.
کسب و کار هایی که به تازگی فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرده اند با اینکار میتونن که جامعه هدفشون رو راحتتر انتخاب کنند.