بازاریابی اینستاگرام

  • ۱۱۶۰

اگر میخواهید از چگونگی کسب درآمد از اینستاگرام و بازاریابی با اینستاگرام بیشتر بدانید حتما این مقاله را مطالعه کنید.

مسلما برای شما هم این سوال پیش آمده است  که چطور از اینستاگرام برای بازاریابی فعالیت تجاری خود استفاده کنید؟
اینستاگرام یک شبکه اجتماعی عالی و نیز یک روش عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان شما است. شما میتوانید از این شبکه در راستای تجارت کاری خود استفاده مفید کنید. به طور کلی اگر بتوانیم از اینستاگرام درست استفاده کنیم و ترفندهای‌ آن را بدانیم به راحتی می‌توانیم برندمان را محبوب‌تر کنیم و همچنین محصولات و خدمات را بفروشیم.

بازاریابی اینستاگرام

بخوانید : هفت اشتباه رایج بازاریابی اینستاگرام

شما حتی اگر سایت نداشته باشید باز تا حدی می‌توانید از روش‌های بازاریابی با اینستاگرام استفاده کنید. اگر فرصت بازاریابی با رسانه‌های اجتماعی را از دست بدهید، یک ابزار تبلیغاتی رایگان و بسیار قدرتمند را کنار گذاشته‌اید.

ترفند هایی که بازاریابی شما را در اینستاگرام بهبود میبخشند

ترفند هایی که بازاریابی شما را در اینستاگرام بهبود میبخشند

ببینید : معرفی 5 ابزار کاربردی اینستاگرام برای بازاریابی

1. در اینستاگرام شما می‌توانید آدرس وب‌سایت را در پروفایلتان وارد کنید. اگر وب‌سایت ندارید بهتر است آن قسمت را خالی نگذارید. مثلا می‌توانید آدرس پروفایل لینکدین خود را وارد کنید. اگر سایت دارید بهترین حالت آن است که به جای وارد کردن آدرس صفحه اصلی سایت، افراد را به صفحه فرود خود هدایت کنید. صفحه فرود صفحه‌ای است که در آن ایمیل مخاطب را دریافت می‌کنید و به ازای آن یک هدیه به او می‌دهید. هدیه می‌تواند یک کتاب الکترونیکی رایگان، آموزش صوتی، فیلم یا هر اطلاعات جذاب دیگر باشد.
2. عکس هایی را منتشر کنید که حس کنجکاوی بیننده را به جوش آورید.  اگر عکس‌هایی بسیار معمولی و حتی با کیفیت عالی منتشر کنید هیچ انگیزه‌ای برای توقف بر عکستان ایجاد نمی‌کنید. افراد اغلب با عکس‌های زیادی مواجه هستند و تنها چیزی که باعث توقف بر یک عکس خاص می‌شود حس کنجکاوی است. برای ایجاد کنجکاوی روش‌های زیادی وجود دارد.
کمی وقت بگذارید و بر خلاقیت عکس‌ها کار کنید و ببینید چقدر بیشتر موردتوجه قرار می‌گیرند.
3. آموزش را اولویت قرار دهید سپس فروش
مثلا شما فروشگاه  لوازم وررزشی دارید.  کار اصلی شما آموزش است. منظور از آموزش ارائه نکات و ترفندهایی درباره لوازم ورزشی است. همچنین می‌توانید نکاتی را بگویید تا مخاطب با خواندن آن بتواند خرید بهتری انجام دهد. درواقع اغلب خریداران به کمک و آموزش نیاز دارند و ترجیح می‌دهند محصول را از کسی بخرند که آموزش بهتری می‌دهد.

از دست ندهید : 11 اصل طلایی بازاریابی اینستاگرام

بازاریابی اینستاگرام

چگونه در اینستاگرام بازاریابی بهتری انجام بدهیم

4. عکس پروفایلتان را به مدت طولانی ثابت نگذارید. ماهی یکبار عکس پروفایلتان را تغییر دهید. یک روش جالب این که عکس پروفایل یا لوگوی برندتان را متناسب با تغییرات عوض کنید مثلا در زمستان به لوگوی برندتان را با برف ادغام کنید و... این از نظر کاربران خیلی جذاب است و نکته دوم برای تغییر عکس پروفایل این که از دید اینستاگرام پیجی فعال محسوب میشوید هرچه کاربر فعال‌تری باشید، عکس‌های شما در نتایج جستجوی اینستاگرام جایگاه بهتری خواهد داشت و احتمال دیده شدن عکس‌هایتان و فالو شدن شما بیشتر می‌شود.
5. سعی کنید در هر رسانه ای که فعالیت دارید مطالب اختصاصی داشته باشید. منظور این که تمامی پست ها را در تمامی شبکه ها پخش نکنید بگذارید بعضی از پست هایتان خاص باشد یا ویژه باشد تا مخاطب بدنبال آن باشد برایش جذاب باشد تا بیشتر بداند و اینکه در همه شبکه ها نیست برایش جلب مننده است.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.