چگونه می توان فهمید چه کسانی از اینستاگرام من بازدید کرده ؟

  • ۱۲۸۹

این روزها خیلی شنیده می شود که کاربران اینستاگرام علاقمند هستند بدانند چه کسانی از پروفایل اینستاگرام آنها بازدید کرده اند. این حس کنجکاوی از آنجایی بیشتر جالب می شود که هر روز ابزارهای جدیدی برای این کار معرفی و عرضه می شوند.
” هیچ ابزار دقیقی برای اینکه بدانیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک میکنند وجود ندارد. “

آیا می توان فهمید چه کسانی از اینستاگرام من بازدید کرده اند ؟

بدون شک اینستاگرام بازدیدهای افراد از پروفایل دیگران را در پایگاه داده های خود ذخیره می کند. البته نه به خاطر اینکه به کاربران جهت این موضوع کمکی کرده باشد بلکه این کار را برای پیش بینی و عرضه الگوریتم های جدید خود بکار می گیرد. اما مطمئنا این اطلاعات را هرگز در اختیار کاربران خود نخواهد گذاشت چرا که این موضوع خلاف حریم خصوصی افراد در اینستاگرام است. بنابراین خود ایستاگرام هیچگاه اجازه نمی دهد شما بدانید چه کسانی از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کرده اند.

چگونه می توان فهمید چه کسانی از اینستاگرام من بازدید کرده ؟

چه سایت هایی برای اطلاع از بازدیدکنندگان پروفایل اینستاگرام وجود دارد ؟

در سال های اخیر سایت هایی راه اندازی شده اند که اکثرا یا رایگان نیستند و یا اینکه برای کاربران ایرانی مسدود شده اند. این سایت ها ادعا می کنند می توانند بازدیدکنندگان اینستاگرام شما را به شما معرفی کنند اما تجربه ثابت کرده است که آنها از روی زنجیره ی دوستان شما، فقط اطلاعاتی ناقص جمع آوری کرده و بیشتر اوقات به عنوان اطلاعات صحیح به شما ارائه می کنند.
بنابراین توصیه می شود اطلاعات دریافتی از این سایت ها را 100 درصد صحیح قلمداد نکنید.
سایت هایی که ادعا می کنند می توانند بازدیدکنندگان پروفایل اینستاگرام شما را معرفی کنند به جاسوس اینستاگرام معروف هستند. “

نرم افزار جاسوس اینستاگرام با نام Who viewed my Instagram

این نرم افزار که بر روی گوشی شما نصب می شود بر اساس ادعای سازندگان میتواند 5 نفر آخری که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کرده اند به شما نشان دهد. قبل از نصب و استفاده از این نرم افزار باید بدانید که این نرم افزارها بیشتر از اینکه به کار شما بیایند می توانند به عنوان یک ابزار برای سرقت اطلاعات شما به کار برده شود. چرا که شما در ابتدای استفاده از این نرم افزارها باید نام کاربری و رمز عبور خود را در اختیار نرم افزار قرار دهید و این یعنی شما همه اطلاعات اکانت اینستاگرام خود را به نرم افزار هدیه کرده اید.

البته ذکر کنیم که این برنامه ها در گوگل پلی و ایتونز بارها و هزاران بار دانلود شده و همه ی کاربران از ان راضی میباشند و هیچ گونه مشکل و سرقتی گزارش نشده است.

نرم افزار جاسوس اینستاگرام با نام Who viewed my Instagram

خوب ما در سایت اینستاگرام ها همچین برنامه های برای اندروید و آی او اس قرار داده ایم که میتوانید به این صفحه بروید و دانلود کنید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.