نمایش افرادی که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کرده اند برای اندروید

  • ۵۷۸۳

نرم افزار اندروید Who viewed my Instagram یک نرم افزار در زمینه مشاهده کاربرانی است که از اینستاگرام شما بازدید داشته اند.

نرم افزار اندروید Who viewed my Instagram یک نرم افزار در زمینه مشاهده کاربرانی است که از اینستاگرام شما بازدید داشته اند. شاید شما هم بخواهید بدانید که آخرین افرادی که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کرده بودند چه کسانی هستند، و یا اینکه چه کسانی مشخصات عمومی شما را مرتب چک می نمایند. با استفاده از نرم افزار اندروید Who viewed my Instagram به راحتی تمام خواهید توانست لیستی از این افراد را در اختیار داشته باشید.
از قابلیت های نرم افزار اندروید Who viewed my Instagram می توان به دقیق ترین راه برای پیدا کردن افرادی که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کرده اند، نمایش لیستی از آخرین کاربرانی که از پروفایل شما بازدید کرده اند، نیاز به داشتن یک حساب کاربری اینستاگرم  برای استفاده از این برنامه، امکان مشاهده تمام فعالیت هایی که در اینستاگرام داشته اید، امکان بدست آوردن اطلاعات و داده های کاربرانی که به تازگی با آن ها در تعامل بوده اید، نمایش ۲۰۰ کاربر آخری که از مشخصات و پروفایل شما بازدید کرده اند نیز می توان اشاره داشت.

برای دانلود نسخه ی آیفون به این صفحه بروید.

Who viewed my Instagram

برخی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار اندروید Who viewed my Instagram :

– دقیق ترین راه برای پیدا کردن افراد بازدیدکننده از پروفایل اینستاگرام
– نمایش لیستی از آخرین کاربرانی که از پروفایل شما بازدید کرده اند
– نیاز به داشتن یک حساب کاربری اینستاگرم  برای استفاده از این برنامه
– امکان مشاهده تمام فعالیت هایی که در اینستاگرام داشته اید
– امکان بدست آوردن اطلاعات و داده های کاربرانی که به تازگی با آن ها در تعامل بوده اید
– نمایش ۲۰۰ کاربر آخری که از مشخصات و پروفایل شما بازدید کرده اند
– محیط کاربری بسیار آسان
نرم افزار اندروید Who viewed my Instagramدر فروشگاه گوگل پلی دارای امتیاز ۴٫۳ از ۵٫۰ بوده و تا کنون بیش از ۵۰۰ هزار کاربر اینستاگرامی از این نرم افزار استفاده نموده اند.

محیط برنامه

نمایش افرادی که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کرده اند برای اندرویدنمایش افرادی که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کرده اند برای اندرویدنمایش افرادی که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کرده اند برای اندروید

دریافت با لینک مستقیم
حجم: 12.9 مگابایت
توضیحات: دانلود Who viewed my Instagram v1.2.11

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.