آموزش حذف اکانت دوم در اینستاگرام

  • ۱۲۱۸

یکی از قابلیت هایی که اینستاگرام به آن مجهز شده است، امکان مدیریت همزمان چند اکانت در یک اپلیکیشن می باشد. با استفاده از این قابلیت شما می توانید به طور همزمان دو یا سه اکانت مجزا در اینستاگرام داشته باشید و همه آن ها را با استفاده از یک دستگاه و یک اپلیکیشن، مدیریت کنید و به راحتی بین اکانت های مختلفتان، سوئیچ کنید. اما در برخی موارد شرایطی ایجاد می شود که ما می خواهیم یکی از اکانت های خود را از لیست اکانت های اپلیکیشن اینستاگرام حذف کنیم. البته این حذف کردن به معنی حذف اکانت کامل نیست و تنها روشی است که با استفاده از آن می توان از اکانت های دوم و سوم در اینستاگرام خارج شد. در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با این موضوع بیشتر صحبت کرده و روش حذف اکانت دوم در اینستاگرام را به صورت تصویری آموزش دهیم.

ببیند : اموزش ساخت اکانت ناشناس و دوم در اینستاگرام

حذف اکانت دوم در اینستاگرام

همانطور که اشاره شد، در اینستاگرام شما می توانید همزمان دو یا سه اکانت را در یک دستگاه و یک اپلیکیشن، مدیریت کنید. ما در گذشته نحوه اضافه کردن اکانت دوم در اینستاگرام را همراه با تصاویر مربوطه آموزش داده ایم و در آنجا به طور کامل پروسه اضافه کردن یک اکانت دیگر را به لیست اینستاگرام، بررسی کرده ایم. اما در مباحث گذشته، در رابطه با چگونگی پاک کردن اکانت های اضافه شده در اینستاگرام سخن نگفتیم.

حذف اکانت دوم در اینستاگرام

چگونه اکانت اصلی خود را پاک کنیم ؟ برای اموزش به این صفحه بروید.
در واقع منظور ما در اینجا به هیچ وجه حذف اکانت اینستاگرام چه به صورت موقت و چه به صورت دائمی نیست و ما قصد آموزش آن را نداریم. با این حال اگر مایل به انجام این کار هستید، می توانید از طریق لینک مشخص شده، به مطالعه مطالب مربوط به این مبحث نیز بپردازید. ما در اینجا قصد داریم تا روشی را برای حذف اکانت دوم در اینستاگرام آموزش دهیم که بدون اینکه اکانت شما را کاملا حذف یا غیر فعال کند، باعث می شود تا از لیست اکانت های اپلیکیشن اینستاگرام، خارج شود. اما همچنان با دستگاهی دیگر یا از طریق اینستاگرام وب، در دسترس باشد.

آموزش حذف اکانت دوم در اینستاگرام

با اضافه کردن اکانت دوم در اینستاگرام، هنگامی که اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید و به صفحه پروفایل خود وارد شوید، می توانید به اکانت دوم نیز وارد شده و فعالیت خود را با آن اکانت نیز ادامه دهید. با حذف کردن این اکانت در اینستاگرام، دیگر قادر به مشاهده آن در لیست اکانت های اپلیکیشن نخواهید بود و برای این منظور نیاز است که دوباره آن را اضافه کنید. اما برای حذف اکانت دوم در اینستاگرام به ترتیب زیر عمل خواهیم نمود:
    اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید.
    به بخش پروفایل کاربری رفته و وارد آن اکانتی که قصد حذف کردن آن را دارید بشوید.
    از طریق منوی همبرگری در بالای صفحه و سمت راست، وارد منوی کناری شده و سپس گزینه تنظیمات را از پایین منو، انتخاب کنید.
    در بخش تنظیمات، به پایین اسکرول کرده و سپس گزینه Log Out of (your username) را انتخاب کنید.
    در پنجره باز شده، گزینه Log out را انتخاب کنید.

آموزش حذف اکانت دوم در اینستاگرام

به این ترتیب شما بدون اینکه اکانت دوم خود را به طور کامل غیر فعال کنید، موفق به حذف اکانت دوم در اینستاگرام شده اید. پس از طی مراحل بالا، به طور خودکار از اکانت دوم خود خارج شده و به اکانت اول خود وارد می شوید. اگر چنین اتفاقی نیفتاد یک بار از برنامه خارج شوید و به طور کامل آن را ببندید، سپس دوباره آن را اجرا کنید. اگر باز هم به نتیجه دلخواه نرسیدید، پیشنهاد می شود حافظه کش اینستاگرام خود را یک بار پاک کنید.
اگر همچنان به مشکل برخورد کرده اید، در مرحله 4 گزینه Log Out of All Accounts را انتخاب کنید تا از همه اکانت هایتان خارج شوید. سپس دوباره به اینستاگرام وارد شده و با وارد کردن اطلاعات اکانت مورد نظر خود، وارد آن شوید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.