جلوگیری از هک شدن اینستاگرام و بالا بردن امنیت اینستاگرام

  • ۱۱۷۰

از زمانی که اعلام شد برخی از حساب های کاربری اینستاگرام هک شده است، اینستاگرام هم مانند سایر شبکه های اجتماعی جهت جلوگیری از هک شدن اینستاگرام ، راهکار رمز موقت یا همان تایید دو مرحله ای ورود به برنامه را طراحی و پیاده سازی کرد. با توجه به اهمیت موضوع هک شدن حساب اینستاگرام و بالا بردن امنیت اینستاگرام ، در این مقاله سعی داریم نحوه فعال سازی two-factor authentication را برای کاربران شرح دهیم.
” تایید دو مرحله ای تقریبا از هک شدن اکانت شما به طور کامل جلوگیری می کند. “

ویژگی تایید دو مرحله ای اینستاگرام چیست ؟

یکی از راه های هک شدن حساب های اینستاگرام ، استفاده کاربران از رمزهای عبور ساده و حدس زدن رمز عبور توسط هکرها بود. این به این معنی است که ساده ترین راه نفوذ به اکانت اینستاگرام ، سوءاستفاده از رمز های ساده و بی اطلاعی کاربران از مخاطرات این رمزهای معمولی است.
ویژگی تایید دو مرحله ای در اینستاگرام به شما کمک می کند علاوه بر داشتن رمز عبور ، هر بار که می خواهید در اینستاگرام لاگین کنید و وارد حساب کاربری خود شوید ، یک کد تایید نیز برای ورود درخواست کنید. به بیان ساده تر اگر این ویژگی را فعال نمایید ، هر بار که بخواهید وارد اینستاگرام خود شوید یک کد تایید به شماره موبایل شما ارسال می شود که فقط با وارد کردن آن کد می توانید به حساب اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید. به این ترتیب دیگر هکر نمی تواند به کد ارسالی به موبایل شما دسترسی پیدا کند.

نحوه فعال سازی ویژگی تایید دو مرحله حساب اینستاگرام

حالا که توضیحات بالا را مطالعه کردید و می خواهید امنیت اینستاگرام خود را جهت جلوگیری از هک شدن بالا ببرید ، وارد نرم افزار اینستاگرام شده و قسمت تنظیمات آن را باز کنید:

نحوه فعال سازی ویژگی تایید دو مرحله حساب اینستاگرام

همانطور که می بینید در قسمت Account یک گزینه به نام Two-Factor Authentication وجود دارد. با وارد شدن به این قسمت، باید ویژگی مربوطه را فعال کنید:

جلوگیری از هک شدن اینستاگرام و  بالا بردن امنیت اینستاگرام

بعد از فعال کردن این ویژگی، باید یک شماره موبایل که ترجیحا شماره خودتان باشد را وارد نمایید. این همان شماره ای است که کد های تایید در آینده به آن ارسال می شود.
بعد از تایید شماره موبایل، یک کد به آن ارسال می شود که باید در باکس زیر وارد کنید:

جلوگیری از هک شدن اینستاگرام و  بالا بردن امنیت اینستاگرام

پس از این کار ، تعدادی کد امنیتی به شما نمایش داده می شود که ممکن است در آینده به دردتان بخورد و به آنها نیاز داشته باشید. بنابراین توصیه می شود از آن ها عکس گرفته و ذخیره کنید:

جلوگیری از هک شدن اینستاگرام و  بالا بردن امنیت اینستاگرام

بعد از این کار تایید دو مرحله ای حساب اینستاگرام شما فعال شده است و شما می توانید با خیال راحت از اینستاگرام خود استفاده کنید و مطمئن باشید که هک کردن اکانت اینستاگرام شما تقریبا غیر ممکن است.

چگونه بفهمیم اینستاگرام ما هک شده ؟ برای پاسخ به این لینک بروید.

برای مشاهده ی آموزش کامل جلوگیری از هک شدن اکانت خود به این صفحه بروید.

بازیابی اکانت اینستاگرام

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.