مخفی کردن استوری و حذف استوری از اینستاگرام

  • ۱۹۲۹۷

اگر فقط یک بار از قابلیت استوری اینستاگرام استفاده کرده باشید به طور حتم به آن علاقمند شده اید و تمایل خواهید داشت سایر تنظیمات آن را نیز بررسی کنید. برای مثال شاید دوست داشته باشید بدانید چگونه می توان مشخص کرد چه کسانی استوری های شما را ببینند. با توجه به این موضوع ،اینستاگرام ها تصمیم گرفته است نحوه تغییر دادن تنظیمات استوری اینستاگرام را شرح دهد تا به راحتی بتوانید روش های مخفی کردن استوری و حذف کردن استوری های خود را فرا بگیرید.
” استوری اینستاگرام خود را شخصی سازی کنید! “

چگونه استوری اینستاگرام را مخفی کنیم ؟

مطمئنا خیلی از کاربران علاقه ندارند استوری هایشان برای همه افرادی که او را فالو کرده اند نمایش داده شود. به همین منظور اینستاگرام امکانی را فراهم کرده است تا بتوانید مشخص کنید چه کسانی نباید استوری های شما را ببینند.

 Learn to hide posts from the Instagram Story

پس از وارد شدن به اینستاگرام وارد تنظیمات می شویم (به ترتیب تصاویر عمل کنید)

 Learn to hide posts from the Instagram Story

آموزش مخفی کردن پست ها از قسمت استوری اینستاگرام

آموزش مخفی کردن پست ها از قسمت استوری اینستاگرام

گزینه ی مشخص شده نشان می دهد که شما استوری خو را از ۰ نفر مخفی کرده اید آن را انتخاب کنید .

آموزش مخفی کردن پست ها از قسمت استوری اینستاگرام

افرادی که میخواهید استوری شما از آن ها مخفی نگه داشته شود را انتخاب کنید سپس تیک مشخص شده را لمس کنید تا عملیات پایان یابد.

آموزش مخفی کردن پست ها از قسمت استوری اینستاگرام

روش حذف استوری از اینستاگرام

پس از این که یک استوری به اینستاگرام خود اضافه کردید ، شاید دوست داشته باشید به دلایلی قبل از آنکه مهلت 1 روزه ی انتشار آن تمام شود ، استوری خود را پاک کنید. اینستاگرام برای این موضوع نیز پیش بینی لازم را انجام داده است.

برای این کار، می توانید ابتدا وارد اکانت خود در اینستاگرام شوید. بعد به بخش هوم بیایید تا بتوانید استوری بار یا نوار استوری را در بالا مشاهده کنید. در آن جا باید عکس پروفایل خود را مشاهده کنید.

آموزش حذف عکس از استوری اینستاگرام

آموزش حذف عکس از استوری اینستاگرام

وقتی که روی عکس خود ضربه می زنید می توانید محتویات استوری خود را مشاهده کنید، حالا تصور می کنیم که عکسی که می خواهید حذف کنید عکس بالا باشد. در انتها و سمت راست صفحه سه نقطه افقی را مشاهده می کنید که در این بخش اپشن هایی برای مدیریت استوری در اختیارتان قرار می گیرد:

از دست ندهید : آموزش حذف استوری دیگران در اینستاگرام

آموزش حذف عکس از استوری اینستاگرام

روی این سه نقطه آپشن ها که موقعیت آن را در عکس بالا مشاهده می کنید، ضربه بزنید تا لیست به صورت زیر نمایش داده شود:

آموزش حذف عکس از استوری اینستاگرام

ذر این جا می توانید Delete را بزنید و استوری را حذف کنید. این کار با این آپشن نیاز به ممارست بیشتری دارد اما اگر به سمت بالا سوایپ کنید می توانید به صورت دیگری عکس مورد نظر را از استوری تان حذف کنید. با سوایپ کردن به سمت بالا استوری مورد نظر به صورت زیر می شود:

آموزش حذف عکس از استوری اینستاگرام

آیکون سطل زباله را در سمت راست و میان صفحه مشاهده می کنید. می توانید با استفاده از این گزینه هم راحت تر استوری را حذف کنید. بدین ترتیب با زدن این آیکون یک گزینه نشان داده می شود که تایید نهایی برای حذف را به شما نشان می دهد:

آموزش حذف عکس از استوری اینستاگرام

برای این کار دلیت را بزنید تا تصویر از استوری حذف شود. بدین صورت می توانید تصاویری را که به اشتباه برای استوری ارسال می کنید را سریع حذف کنید.

اکثر کاربران فعال اینستاگرام مواقعی که به سینما یا پارک می­روند. از رویدادها عکس می‌گرفتند و در پست­ها به اشتراک می­گذارند. این کار معایبی داشت و اینستاگرام  تصمیم گرفت story یا داستان را وارد این عرصه پهناور کند.

Learning to remove others' stories from Instagram

Learning to remove others' stories from Instagram

شاید شما نیز در لیست فالوینگ خود در اینستاگرام افرادی را داشته باشید که در طول روز مدام در حال گذاشتن استوری اینستاگرام هستند. با اینکه استوری اینستاگرام یکی از محبوب ترین امکانات در Instagram است و اغلب در طول زمان چک کردن اینستا خود به بخش استوری دوستان خود سر می زنند اما گاهی پیش می آید که برخی از افراد مدام در حال انجام این کار هستند و البته مطالب آن ها نیز از نظر شما اصلا جالب نمی باشند. خوشبختانه اینستاگرام برای این مسئله تدبیر خوبی اندیشیده است و شما می توانید از شر استوری های آزار دهنده برخی افراد در اینستاگرام آزاد شوید. در این مطلب نحوه مخفی کردن استوری دیگران و حذف استوری دیگران در اینستاگرام را به صورت تصویری به شما دوستان آموزش می دهیم.

بیشتر بخوانید : آموزش ذخیره کردن استوری اینستاگرام دیگران

آموزش حذف استوری دیگران در اینستاگرام

قابلیت حذف استوری دیگران در Instagram

Story اینستاگرام یکی از جذاب ترین قسمت ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام است که با توجه به استقبال کاربران از آن امکانات زیادی به اینستاگرام اضافه شده است. از جمله این امکانات هایلایت استوری اینستاگرام است که به وسیله آن شما می توانید استوری های خود را ماندگار کنید و مانع از حذف استوری پس از ۲۴ ساعت شوید. همچنین قابلیت های نظرسنجی Story اینستاگرام که انواع مختلفی هم دارد به شما کمک می کند که بتوانید در کسب و کار خود با توجه به نظر مشتریان موفق تر باشید. با وجود محبوبیت و جذابیت Story در اینستاگرام گاهی این ویژگی باعث اذیت شدن شما می شود. برخی از افراد از لحظه به لحظه زندگی خصوصی خود گزارش می دهند و شما ممکن است علاقه ای به دانستن این موضوعات نداشته باشید. در این مواقع می توانید از قابلیت حذف استوری دیگران در اینستاگرام استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : آموزش غیرفعال کردن پاسخ به استوری اینستاگرام

با حذف استوری دیگران در اینستاگرام پست های فرد مورد نظر و سایر ارتباطات با فرد مورد نظر در برنامه اینستاگرام برقرار باقی می ماند و تنها چیزی که شما از آن محروم خواهی بود همان گزارشات گاه و بی گاه استوری جدید اشخاص در برنامه است. همچنین این امکان در اینستاگرام قابل بازگشت است و در صورتیکه شما از تصمیم خود منصرف شده و بخواهید استوری های شخص را در اینستا ببینید می توانید تنظیمات را به حالت معمول در بیاورید.

قابلیت حذف استوری دیگران در Instagram

مراحل حذف استوری دیگران در اینستاگرام

قابلیت hide Story دیگران در ورژن های قدیمی اینستاگرام موجود نبوده است و توسعه دهندگان با توجه به درخواست کاربران در ورژن جدید این برنامه امکان حذف استوری دیگران در اینستاگرام را اضافی نموده اند.برای دانلود نسخه ی بروز دارای این قابلیت به این صفحه بروید.

برای ندیدن استوری دیگران بایستی مراحل زیر را همراه با ما طی کنید:
در مرحله اول نیاز است که اگر اینستاگرام شما آپدیت نیست آخرین ورژن از اینستاگرام را نصب کنید.
در مرحله دوم نیاز است که اپلیکیشن اینستاگرام خود را اجرا کرده و بخش استوری ها مراجعه کنید. در قسمت Story های اینستاگرام به دنبال کاربر مورد نظرتان بگردید و پس از پیدا کردن وی در لیست استوری ها بر روی نام کاربر کلیک طولانی نمائید. با این کار منوی پاپ اپی به شما نمایش داده می شود که شامل دو گزینه است. گزینه اول View Profile است که برای نمایش دادن مشخصات کاربر می باشد. شما می توانید به صفحه کاربر وارد شده و در صورتی که علاقه ای به دنبال کردن وی در اینستاگرام ندارید او را Unfollow کنید. با این کار دیگر پست های فرد مورد نظر نیز به شما نمایش داده نمی شود. اما با انتخاب گزینه Muteمی توانید تنها استوری های کاربر را حذف کنید و در صورتیکه کاربر استوری جدیدی اضافه کند برای شما نمایش داده نمی شود.

بیشتر بخوانید : آموزش کامل استوری اینستاگرام

مراحل حذف استوری دیگران در اینستاگرام

مراحل بازگرداندن استوری دیگران در Instagram

ممکن است پس از مدتی نظر شما عوض شود و بخواهید از استوری هایی که افراد در اینستاگرام خود به اشتراک می گذارند مطلع شوید. افرادی که استوری آن ها را در اینستاگرام خاموش کرده اید به انتهای بخش استوری شما اضافه می شوند و آیکن نام آن ها به رنگ خاکستری در می اید. برای بازگرداندن استوری افرادبه حالت معمول بایستی بر روی نام آن ها در بخش استوری کلیک طولانی نمائید. در منوی پاپ اپ نمایش داده شده بر روی گزینه Unmute کلیک کنید. با اینکار کاربر مورد نظر از حالت خاموش بودن استوری اینستاگرام خارج می شود و شما می توانید از آن به بعد استوری فرد مورد نظر را در صفحه اینستاگرام خود مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید : آموزش اشتراک گذاری پست دیگران در استوری اینستاگرام

مراحل بازگرداندن استوری دیگران در Instagram

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.