چگونه می توانم لایو شخصی یا فیلم زنده را در اینستاگرام مشاهده کنم؟

  • ۱۱۴۵

زمانیکه شخصی که شما او را دنبال می کنید فیلم زنده یا لایو به اشتراک می گذارد ، تصویر نمایه آنها را در بالای خوراک با یک حلقه رنگارنگ در اطراف آن و کلمه Live ظاهر می شود، خواهید دید. برای تماشای فیلم زنده آنها روی عکس نمایه آنها ضربه بزنید.
هنگام مشاهده فیلم زنده شخص، می توانید در پایین صفحه روی «نظر» ضربه بزنید تا نظر خود را به اشتراک بگذارید لایک فیلم های آنها را لایک یا پسند کنید. هر کسی که شما فیلم او را تماشا می کنید می تواند زمانی را که پسند یا لایک می کنید یا نظر میدهید را ببیند. شما همچنین می توانید روی صفحه ضربه بزنید تا نظرات و پسند ها را پنهان کنید.
به یاد داشته باشید زمانی که شما شروع به مشاهده یک فیلم زنده می کنید، شخصی که آن را به اشتراک می گذارد و هر کس دیگری که دارد آن را می بیند، می تواند ببیند که شما جوین شده اید یا دارید می بینید.
اگر کسی بازپخش زنده فیلمی را در داستان خود به اشتراک گذاشته است، آن را در بالای فید با یک دکمه پخش و حلقه رنگارنگ در اطراف آن مشاهده خواهید کرد. هنگام مشاهده بازپخش فیلم زنده شخصی، می توانید سمت راست یا چپ صفحه را ضربه بزنید تا به سمت جلو یا عقب حرکت دهید. اگر کسی چندین باز پخش فیلم زنده ایی را به اشتراک گذاشته است، می توانید فلش ها را در بالای صفحه ضربه بزنید تا بین آنها یکی از آنها پخش شود.
زمانیکه شما نمی توانید روی یک بازپخش فیلم زنده نظر دهید، می توانید با ارسال یک پیام در دایرکت ، به بازپخش شخص پاسخ دهید.

  1. متن ثابت در لایو استور -آموزش پین کردن متن در ویدیو زنده اینستاگرام
  2. آموزش بستن کامنت در ویدیو انلاین اینستاگرام لایو استوری
  3. آموزش بستن کامنت در لایو استوری اینستاگرام – ویدیو انلاین
  4. آموزش تصویری قرار دادن ویدیو زنده در اینستاگرام  Live Video - پخش زنده
  5. آموزش پین کردن متن در لایو استوری اینستاگرام – متن ثابت در ویدیو زنده
  6. آموزش ذخیره ویدیو زنده اینستاگرام Live Video
  7. آموزش ذخیره ویدیو زنده اینستاگرام دیگران
  8. آموزش تصویری غیرفعال کردن اعلان ویدیوی زنده در اینستاگرام
  9. دانلود ویدیوهای اینستاگرام
  10. چگونه می توانم یک فیلم زنده یا لایو در اینستاگرام را در دوربین تلفن خودم ذخیره کنم؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.