علت غیر فعال شدن صفحه ها در اینستاگرام چیست؟ رفع مشکل

  • ۱۲۹۱

اخیرا خیلی از پیج های اینستاگرام دیزیبل یا غیر فعال میشوند در این مقاله سعی کردم دلایل غیر فعال شدن و همچنین راه های بازگردانی پیج هارا شرح دهم.

معمولا دلایل مختلفی برای Disable شدن صفحه ها در اینستاگرام وجود دارد. در صورت Disable صفحه شما در جستجوها یافت نمیشود و همچنین شما نمیتوانید وارد صفحه خود شوید و با خطا روبه رو خواهید شد. و تا مدت ها یوزرنیم شما غیر فعال غیر قابل استفاده میباشد.

دلایل Disable شدن صفحه ها

1. استفاده از اپلیکیشن های جانبی اینستاگرام

یعنی استفاده از اپلیکیشن هایی که کارکرد اینستاگرام را دارند ولی نام های دیگر دارند. این یکی از کارهایی است که که ممکن است باعث Disable شدن صفحه شما شود. زیرا بدلیل اینکه اگر سازندگان این اپلیکیشن ها قوانین اینستاگرام را زیر پا گذارند شما نیز شامل جریمه خواهید شد.

2. فعالیت های انبوه

فعالیت های انبوه در مدت زمان کوتاه نیز ممکن است باعث Disable شدن صفحه شود. منظور از فعالیت های انبوه مثل پاک کردن تعداد زیادی پست، فالو یا آنفالو کردن به تعداد زیاد و... اینستاگرام در چنین مواقعی با احتمال اینکه صفحه شما هک شده باشد صفحه را Disable میکند تا صاحب اصلی صفحه بتواند آن را پس بگیرد.

3. عدم رعایت قوانین بین المللی

 یکی از اصلی ترین دلیل Disable شدن صفحات، عدم رعایت قوانین بین المللی است صفحاتی که به این دلیل Disable میشوند معمولا بازگردانی نمیشوند.
قوانین بین المللی قوانینی هستند که در اکثر کشورهای دنیا عدم رعایت آنها جرم محسوب میشود مثل قانون کپی رایت، به طور مثال اگر شما محتوایی داخل صفحه خود داشته باشید که صاحب حق کپی رایت آن نباشد و صاحب حق اثر محتوای شما را ریپورت کند اینستاگرام صفحه شما را Disable میکند.

4.  استفاده از ربات های اینستاگرام بی کیفیت و بدون هوشمند 

فعالیت غیر طبیعی و عدم هوشمند بودن آنها سبب دیسیبل شدن اینستاگرام کاربران شده است. پس بهترین ها رو انتخاب کنید و به فکر آینده پیجتان باشید.

راه های بازگردانی صفحات غیر فعال

1. اگر صفحه شما به هر دلیلی غیر فعال شد احتمالا هنگام لاگین با چنین صفحه ای روبرو خواهید شد. که در اینصورت Learn More را انتخاب کنید.

راه های بازگردانی صفحات غیر فعال

2. بعد از اینکه وارد صفحه Learn More ، شدید،  Let us know را انتخاب کنید تا فرم درخواست بازگردانی برای شما باز شود.

علت غیر فعال شدن صفحه ها در اینستاگرام چیست؟ رفع مشکل

3. در فرم باز شده تمام اطلاعات خواسته شده را پر کنید. دقت کنید که در فیلد Full name نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید ، نه نام صفحه خود را
سپس در فیلد آخر هم موردی که احساس میکنید باعث بسته شدن صفحه شما شده است را به انگلیسی تایپ کنید و در آخر گزینه Send را انتخاب کنید.

علت غیر فعال شدن صفحه ها در اینستاگرام چیست؟ رفع مشکل

بازیابی اکانت اینستاگرام

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.