مروری بر بهترین های اینستاگرام در سال 2018

  • ۱۲۹۵

با نزدیک شدن به پایان سال 2018، اینستاگرام در مطلبی با عنوان «مروری بر اینستاگرام در سال 2018»، به معرفی فهرست ترین های اینستاگرام در بخش‌های مختلف پرداخته است.

اینستاگرام علاقه مند است در سال 2019 برخی از روند های سال 2018 را برجسته کند.

طبق بیانیه ای که  اینستاگرام اعلام کرده است:

ما از دیدن این موضوع لذت می بریم که عشق به اشتراک گذاری و مهربانی هنوز یک اولویت مهم برای جامعه اینستاگرام است استیکر قلب ساخت آراتا بیشترین استفاده را در استوری‌ها داشته است، این درحالی است که فیلتر چهره چشمان قلبی بیشترین استفاده را در بین فیلترها در استوری داشته است. در فید،ایموجی قلب بیشتر از 14 میلیارد بار در کامنت‌ها استفاده شده است. اینستاگرام همچنین پارک دیزنی لند توکیو را شادترین مکان دنیا معرفی می‌کند چرا که بیشترین آمار استفاده از شکلک لبخند در کپشن‌ عکس‌های منتشر شده از این مکان را به خود اختصاص داده است.

طبق بیانیه ای که  اینستاگرام اعلام کرده است:

اینستاگرام خانه علایق و جوامع بی‌شماری است؛ در سال 2018، بهترین نیش ترند (Niche Trend) متعلق به ویدیوهای ASMR است (Autonomous Sensory Meridian Response). در این نوع ویدیوها شاهد کارهای مختلفی مانند بریدن صابون، فشردن خمیر بازی و بریدن لوازم آرایشی بودیم که تماشای آن‌ها حس آرامش‌بخشی در انسان ایجاد می‌کند. شهرت این ویدیوها همچنان در حال افزایش است. به لطف بازی Fortnite شاهد رشد انفجاری fortnite# بودیم که تبدیل به سریع‌ترین هشتگ درحال رشد جهان شد. تاثیر سبک کی-پاپ (K-pop) در شبکه‌های اجتماعی را می‌توان در رسیدن رتبه اول اجتماع هواداری به گروه کره‌ای BTS مشاهده کرد.

مروری بر بهترین های اینستاگرام در سال 2018

بزرگترین چالش رقص محبوب سال نیز در اینستاگرام متولد شد. در این چالش با عنوان inmyfeelingschallenge# اشخاص زیادی از شیگی شو (theshiggyshow@) گرفته تا ویل اسمیت (willsmith@) نیز به هنرنمایی پرداخته‌اند.
پرطرفدارترین هشتگ‌های حمایتی در سال 2018 شامل meeto# با 1.5 میلیون بار تکرار، timesup# با 597 هزار بار تکرار و marchforourlives# با 562 هزاربار تکرار بوده است. میلیون‌ها نفر از اینستاگرام‌ استفاده کرده‌اند تا صدای خود را به گوش برسانند که نشان می‌دهد اینستاگرام‌ می‌تواند بستری قدرتمند برای مردم باشد تا در آن حرف‌های خود را فریاد بزنند و به گوش همه برسانند.

مروری بر بهترین های اینستاگرام در سال 2018

ما امیدواریم این گردآوری شما را به استفاده از اینستاگرام‌ برای گسترش شادی و مهربانی در این ایام تعطیل ترغیب کند».

مروری بر بهترین های اینستاگرام در سال 2018

1. بیشترین فیلتر چهره استفاده شده در استوری‌های اینستاگرام‌: چشمان قلبی
2. بیشترین استیکر در استوری‌های اینستاگرام‌: استیکر قلب ساخت آراتا
3. تعداد استفاده از استیکر قلب در کامنت‌ها: بیشتر از 14میلیارد بار
4. شادترین تگ مکان در جهان (بیشترین استفاده از شکلک لبخند در کپشن): پارک دیزنی‌لند توکیو
5. رتبه اول نیش ترند: ASMR
6. سریع‌ترین رشد هشتگ: fortnite#
7. رتبه اول اجتماع تصادفی: (BTS (#btsarmy
8. رتبه اول حرکات موزون: inmyfeelingschallenge#
9. پرطرفدارترین هشتگ‌ها: meeto# با 1.5 میلیون بار تکرار، timesup# با 597 هزار بار تکرار و marchforourlives# با 562 هزاربار تکرار

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.