اموزش افزایش امنیت در اینستاگرام

  • ۱۱۹۸

اینستاگرام شبکه ای است که تقریبا پر مخاطره ترین داده های کاربران یعنی تصاویر و فیلم ها در آن قرار دارد. به همین دلیل بسیاری از افراد حتی با وجود اینکه همه قوانین را به خوبی در این شبکه رعایت می کنند باز هم استرس دارند که مبادا کسی به اکانتشان دسترسی پیدا کند.

بدین صورت امروز اینستاگرام ها امروز به شما یاد می دهد که چگونه تایید هویت دو مرحله ای در اینستاگرام را فعال کنید و از این قابلیت با افزایش امنیت لذت ببرید.
برای اینکه این قابلیت را روی گوشی خود برای این شبکه فعال کنید کافی است وارد اکانت خود در اینستاگرام شوید.
از آن جا وارد بخش تنظیمات یا همان settings شوید.

اموزش افزایش امنیت در اینستاگرام

لیستی که برای تنظیمات در نظر گرفته شده بسیار واضح است. کافی است گزینه Two-Factor Authentication را در میانه صفحه پیدا کنید. Two-Factor Authentication به معنی تایید هویت دو مرحله ای است.

اموزش افزایش امنیت در اینستاگرام

وقتی وارد این صفحه شدید باید گزینه Require Security Code را مشاهده کنید. برای فعال کردن این گزینه روبروی این خاصیت را با انگشت خود لمس کرده تا فعال شود.
وقتی گزینه Require Security Code را فعال می کنید، در ادامه شماره موبایل خود را هم وارد کنید تا کد مورد نظر به این شماره ارسال شود.

اینستاگرام یک کد به موبایل شما ارسال می کند. باید این کد را برای اولین بار همین حالا به اینستاگرام معرفی کنید و د جایگاه مشخص شده آن را بنویسید!
بدین صورت کار تمام می شود اما از این کد حسابی مراقبت کنید چرا که این کد از این به بعد هنگامی که رمز خود را وارد می کنید، باید بنویسید و اینستاگرام به این صورت شما را شناخته و اجازه فعالیت بدهد.

اموزش افزایش امنیت در اینستاگرام

تایید هویت دو مرحله ای امکانی است که می تواند دسترسی بسیاری از افراد را از سرویس شما دور نگهدارد و خیال شما را آسوده تر کند. آما شاید بیش از هر چیزی که به امنیت بیشتر شما کمک می کند ارتباط با دیگران در این شبکه و ارسال داده ها و آپلود تصاویری است که برای دید عموم و حتی دوستان روی شبکه می گذارید. در این گونه موارد دقت بیشتری داشته باشید و همه جوانب را بسنجید.
برای اینکه تایید دو مرحله ای را غیر فعال کنید کافی است پروسه طی شده را از ابتدا دنبال کرده و بعد از رسیدن به بخش Require Security Code جلوی این گزینه را غیر فعال کنید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.