چگونه به طور حرفه ای از استوری اینستاگرام استفاده کنیم؟ (قسمت پنجم)

  • ۱۲۶۵

در مقاله قبل نکاتی را درباره استفاده حرفه ای از استوری های اینستاگرام بررسی کردیم ، در این مقاله برخی نکات دیگر مربوط به استفاده از استوری را بررسی می کنیم.

اضافه کردن لینک

استوری های اینستاگرام بهتر از هر قسمت دیگر آن به شما فرصت اضافه کردن لینک را می دهد. اگر شما یک اکانت تایید شده دارید می توانید لینک وبلاگ یا سایت خود را از طریق استوری خود به اشتراک بگذارید. وقتی حداقل یک عکس یا کلیپ را در استوری گذاشتید روی آیکون گیره کاغذ کلیک کنید. این به شما امکان انتخاب لینک وب سایت مورد نظرتان را می دهد.

چگونه به طور حرفه ای از استوری اینستاگرام استفاده کنیم؟ (قسمت پنجم)

وقتی اضافه کردن لینک به اتمام رسید پیغامی با عنوان “به بالا بِکِشید” می بینید و مخاطبان می توانند با بالا کشیدن استوری شما از آن سایت بازدید نمایند.
البته می توانید با کشیدن خط هایی توجه مردم را به بالا کشیدن صفحه جلب کنید.

اضافه کردن موسیقی به ویدیو

برای اضافه کردن موسیقی به کلیپ های خود یا موسیقی را از جایی که پخش می شود ضبط نمایید و یا از برنامه ی Music گوشی آهنگی را انتخاب و پخش کنید. می توانید همچنین آن را به عنوان بخشی از یک ویدیو ضبط و به استوری اضافه نمایید. مطمئن شوید که آیکون بلندگو در بالای صفحه روی حالت بی صدا نباشد، اگر هست یک بار روی آن کلیک کنید.

اموزش کامل تری برای ارسال موزیک به استوری در سایت قرار داده ایم که در این صفحه میتوانید ببینید.

تصویر برداری عمودی

اینستاگرام که عمدتا یک برنامه ی مخصوص برای گوشی های موبایل است باید برای آن از راهنمایی های اسنپ چت استفاده کرد و همه ی عکس و ویدیو ها را به صورت عمودی گرفت. مردم معمولا زحمت چرخاندن موبایل هایشان را برای دیدن ویدیو های افقی به خود نمی دهند.

استفاده از دوربین  اصلی گوشی

عکس ها و فیلم هایی که با استفاده از دوربین داخل برنامه می گیرید معمولا به اندازه ی عکس های دوربین خود گوشی کیفیت ندارند. می توانید عکس گرفته شده با دوربین گوشی را توسط برنامه های روتوش عکس ادیت نمایید و سپس آن را به استوری ببرید و در آنجا بقیه ی تنظیمات را انجام دهید.
حتی اگر نیاز بود، گوشه های عکس را قبل از آپلود آن به استوری با برنامه ی ادیت اصلی گوشی بِبُرید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.