به‌زودی می‌توانید استوری‌ اینستاگرام را در واتس‌اپ نیز پست کنید

  • ۱۲۳۱

فیس‌بوک که امروزه به بزرگ‌ترین ارائه دهنده سرویس شبکه اجتماعی و پیام‌رسان موبایلی تبدیل شده، در حال یکپارچه‌سازی قابلیت‌های سرویس‌های خود می‌باشد. در همین راستا در آینده نزدیک حتی می‌توان استوری‌هایی را که در اینستاگرام می‌گذارید به‌صورت خودکار در بخش استاتوس واتس‌اپ نیز پست کنید.
احتمالاً اگر به‌طور افراطی درگیر اینستاگرام شده باشید کمتر وقت کرده‌اید که برنامه واتس‌اپ را عمیق زیرورو کنید و از قابلیت‌های جدیدش سر در بیاورید. به عنوان مثال شاید جالب باشد که بدانید در آینده‌ای نزدیک می‌توانید استوری‌هایی را که در اینستاگرام می‌گذارید به‌صورت خودکار در بخش استاتوس واتس‌اپ نیز پست کنید.
استوری‌، قابلیتی که برای اولین بار توسط اسنپ‌چت معرفی گردید و به‌طور کلی به پست‌های هایلایت شده و قابل زمان‌بندی خطاب می‌شود که می‌توان آن‌ها را با فهرستی خاص از مخاطبین به اشتراک گذاشت. البته این قابلیت به میزانی محبوبیت کسب کرد که بعدها توسط فیس‌بوک و گوگل نیز مورد استفاده قرار گرفت.

حال به نظر می‌رسد فیس‌بوک که درآن‌واحد توسعه سه پیام‌رسان و شبکه اجتماعی موبایلی را بر عهده دارد، در قدم بعدی خواهان یکپارچه‌سازی استوری‌های اینستاگرام و واتس‌اپ است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی TechCrunch، کاربران برزیلی اینستاگرام، از هم‌اکنون می‌توانند به‌طور مستقیم استوری‌ها خود را در بخش استاتوس واتس‌اپ آپلود کنند.
همانند استاتوس‌های عادی واتس‌اپ، این قابلیت نیز با رمزگذاری 2 طرفه به اشتراک گذاشته می‌شود و به‌طور خودکار پس از 24 ساعت حذف می‌گردد. هنوز مشخص نیست که دقیقاً این ویژگی چه زمانی برای تمامی کاربران در سراسر جهان قابل دسترس خواهد شد، با این حال می‌توان منتظر انتشار آن در نیمه نخست سال جاری 2019 باشیم.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.