نکات برندینگ در استفاده از اینستاگرام – قسمت دوم

  • ۱۳۷۶

در این قسمت به بیان نکاتی برای افزایش تعامل در بین کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام می پردازم،پس دوستان با من همراه باشید.

مدام به ارسال محتوا بپردازید

شما می توانید با ارسال مداوم محتوا در اینستاگرام با مخاطبان خود ارتباط بیشتری برقرار سازید،چرا که همیشه جریانی از محتوا از طرف شما برای آنها وجود دارد و همین موضوع باعث آشناییت بیشتر مخاطبان تان با برند شما می باشد چرا که انها هر روز بیشتر و بیشتر شاهد محتوایی از طرف شما می باشند.زیرا شما با این کار باعث می شوید که برند شما بیشتر در معرض دید قرار بگیرد ،هرچند زمانی امکان اشباع بیش از حد نیز در صورت ارسال بیش از یک مورد محتوا در طول روز وجود دارد.

نکات برندینگ در استفاده از اینستاگرام – قسمت دوم

فقط در حال حاظر 4 درصد از 100 برند معروف و برتر دنیا ،اقدام به تولید و ارسال 50 مورد محتوا در ماه می کنند!!!!!!چه آمار نگران کننده ای!!

استفاده از هشتگ

یکی دیگر از ویژگی های اینستاگرام که کمتر مورد توجه قرار گرفته است،استفاده از هشتگ ها می باشد،هشتگ ها تاثیر به سزایی در موفقیت محتواهایی ارسالی در شبکه اینستاگرام دارند.حتی برای استفاده برندهایی که می خواهند حضور خود را در اینستاگرام اعلام کنند نیز مفید می باشد.همچنین بر طبق تحقیقات انجام شده،هشتگ ها باعث می شوند که محتوای شما در دید کاربرانی که در اینستاگرام به جستجوی موضوعی اقدام می کنند،قرار بگیرد.شما می بایست جستجوی خودتان را انجام بدهیدو ببینید که کاربران و برندهای دیگر از چه هشتگ هایی بیشتر استفاده می کنند که مرتبط با محتوای ارسالی از طرف شما می باشد.توجه داشته باشید که زیاده روی در استفاده از هشتگ در مطالب تان،باعث اسپم شناخته شدن شما می گردد.

نکات برندینگ در استفاده از اینستاگرام – قسمت دوم

تقریبا 83 درصد از محتواهای ارسالی توسط برندهای معروف شامل هشتگ می باشد و 97 درصد از برندهای فعال از هشتگ استفاده می کنند.اما ده برند برتر و ترغیب کننده کاربران در اینستاگرام ،کمتر از هشتگ استفاده می کنند ،و 77 درصد از محتوای تولید شده توسط این برندها ،شامل یک یا چند هشتگ می باشد.و همچنین یک امار دیگر نشان می دهد ،تنها ده درصد از ارسال ها، شامل 5 مورد یا تعداد بیشتری هشتگ می باشد.

نشر محتوایی مناسب

با استفاده از روند فصلی و رویدادهای در حال حاضر، دست به تولید محتوایی موفق بزنید .مخاطبان شما پیش از این به آنها اندیشیده اند ،پس شما می توانید با این کار در زمان مناسب و به جا، درست به هدف بزنید.

نکات برندینگ در استفاده از اینستاگرام – قسمت دوم

خب دوستان نکات فوق را در بازاریابی اینستاگرام خود به کارببرید و روز به روز خود را به موفقیت نزدیک کنید

البته برای مشاهده ی ادامه ی مقاله به این صفحه بروید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.