استیکر سؤالات اینستاگرام به ویدیوهای زنده (لایو اینستاگرام) اضافه شد

  • ۱۲۴۲

کاربران اینستاگرام از این پس می‌توانند از طریق استیکر مربوط به سوال‌پرسیدن بخش استوری، نسبت به پخش موسیقی اقدام کنند.
اینستاگرام در راستای سیاست‌های چند وقت اخیر خود برای اعمال تغییراتی در پلتفرمش، به‌تازگی ویژگی‌های جدیدی را به بخش استوری اضافه کرده است؛ از جمله یک استیکر شمارش معکوس و البته استیکر مربوط به سوال‌پرسیدن که می‌توان از آن در ویدیوهای زنده و همچنین برای به‌اشتراک‌گذاری موسیقی، استفاده کرد.
استیکر مربوط به سوالات بخش استوری شبکه‌ی اجتماعی Instagram، از این پس کاربردی‌تر شده و افراد می‌توانند با موسیقی به سوالات پاسخ دهند. با ضربه زدن روی پاسخ یکی از بینندگان، آهنگ به‌اشتراک‌گذاشته‌شده توسط وی پخش می‌شود و کاربران می‌توانند بنابه‌ سلیقه‌ی خود با یک پیام به آن پاسخ دهند یا اینکه آن موسیقی را در استوری خود به‌اشتراک بگذارند.

 استیکر سؤالات اینستاگرام به ویدیوهای زنده (لایو اینستاگرام) اضافه شد

به‌ هنگام تلاش برای به‌اشتراک‌گذاشتن موسیقی در بخش استوری، دوربین باز می‌شود تا درحالی که صدای موسیقی در پس‌زمینه می‌آید، کاربر تصویر یا ویدیویی را از خود آپلود کند. در ضمن، افکت‌های جدیدی نیز به بخش دوربین اضافه شده است تا حالت زیباتری به ویدیوی کاربر ببخشد.
همان‌طور که اشاره کردیم، از این پس استیکرهای سوال‌پرسیدن قرار است در ویدیوهای زنده هم در دسترس قرار بگیرند تا از این طریق، امر پرسش و پاسخ به‌شکل راحت‌تر و بهتری صورت پذیرد. تا پیش از انتشار استیکر سوالات برای ویدیوهای زنده، اکثر سوالات پرسیده‌شده توسط مردم در بخش چت سریعا محو می‌شدند و آن فردی که در حال استریم کردن بود، نمی‌توانست به سوال پاسخ دهد.
به‌لطف انتشار استیکر سوالات، از این پس سوالات منتخب روی صفحه ظاهر می‌شوند تا تماشاکنندگان ویدیو ببینند که به کدام سوالات پاسخ داده شده است. در ضمن، استریمرها از این پس می‌توانند در حین پخش زنده‌، عکس یا فیلم موجود در گالری گوشی‌شان را با بیننده‌ها به‌اشتراک بگذارند.

استیکر سؤالات اینستاگرام به ویدیوهای زنده (لایو اینستاگرام) اضافه شد

از طرفی، استیکر Countdown، استیکر تعاملی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد برای رسیدن به لحظه‌ای خاص مثل آغاز سال جدید یا حتی مثلا پایان روز کاری، شمارش معکوس کنند. دوستان شما نیز می‌توانند با ضربه زدن روی این استیکر، آن را در استوری خود نیز به‌اشتراک بگذارند. به‌ هنگام پایان شمارش معکوس، با نوتیفیکیشنی به کاربر اطلاع داده می‌شود.
برای دسترسی به این ویژگی‌های جدید، باید اپلیکیشن اینستاگرام خود را به جدیدترین نسخه به‌روزرسانی کنید؛ انتشار نسخه‌ی جدید، از روز گذشته برای اندروید و iOS آغاز شده است.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.