خرید لایک و فالوور اینستاگرام در روسیه با دستگاه‌های خودکار فراهم شده است

  • ۱۱۸۹

حتما شما هم شنیده‌اید که لایک اینستاگرام خرید و فروش می‌شود، ظاهرا خرید و فروش لایک در روسیه طرفدار زیادی دارد و خرید لایک اینستاگرام در روسیه با دستگاه‌های خودکار فراهم شده است.
خرید و فروش لایک و فالور با گسترش شبکه‌های اجتماعی شروع شد و افراد زیادی هستند که از خرید و فروش لایک سودهای کلانی را نیز به جیب زده‌اند. در این بین باخبر شدیم ظاهرا در روسیه خرید و فروش لایک اینستاگرام جدی‌تر از این حرف‌ها است و کار به جایی رسیده است که از طریق دستگاه‌های خودکار نیز می‌توان در روسیه لایک اینستاگرام خرید!
اَلکسی کاوالِف (Alexey Kovalev)، خبرنگار ساکن روسیه در یک توییت عکس کیوسکی را انداخته که برای خرید لایک و فالور اینستاگرام در روسیه مستقر شده است. این خبرنگار روس مدعی است عکس مذکور را دوست وی، واسیلی سونکین (Vasily Sonkin) گرفته و به گفته وی می‌توان از طریق این دستگاه خودکار، هر ۱۰۰ لایک اینستاگرام را به قیمت ۰.۹ دلار خریداری کرد. به ازای خرید هر ۱۰۰ دنبال‌کننده جدید نیز خریدار باید مبلغ ۱.۷۵ دلار به این دستگاه خرید لایک اینستاگرام پرداخت کنید.

خرید لایک و فالوور اینستاگرام در روسیه با دستگاه‌های خودکار فراهم شده است

از طرف دیگر شرکتی که این دستگاه خرید خودکار لایک اینستاگرام را در خیابان قرار داده است مدعی است تعداد ۱۵۰ هزار دنبال کننده را با تضمین دریافت ۱۵۰۰ لایک به ازای هر پستی که منتشر می‌شود تنها به قیمت ۸۵۰ دلار به فروش می‌رساند.
پس از انتشار این توییت مبنی بر دستگاه خودکار فروش لایک اینستاگرام در روسیه، یکی از دنبال‌کننده‌های این خبرنگار روس مدعی شد که دستگاه فروش خودکار لایک اینستاگرام را یک شرکت هندی در روسیه نصب کرده است و لایک‌ها توسط یک بات جمع‌آوری می‌شوند.

خرید لایک و فالوور اینستاگرام در روسیه با دستگاه‌های خودکار فراهم شده است

البته کاملاً مشخص است افرادی که به دنبال خرید لایک و دنبال کننده در اینستاگرام یا سایر شبکه‌های اجتماعی هستند اهمیت چندانی به اینکه این دنبال‌ کننده‌ها به چه صورت ایجاد شده‌اند و چرا وی‌ را دنبال می‌کنند ندارند. در مجموع باید گفت خرید لایک و دنبال کننده نیز یکی دیگر از پدیده‌های جدیدی است که شبکه‌های اجتماعی به دنبال خود ‌آورده‌اند،‌ در این بین شرکت‌های سودجو نیز سعی می‌کنند به هر طریق که شده از این آب گل آلود به نفع خود ماهی بگیرند.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.