نحوه تغییر فونت بیو اینستاگرام

  • ۲۷۸۴

بیو اینستاگرام قسمتی از پروفایلتان است که به شما امکان می دهد با نوشتن متنی کوتاه خود را به طور مختصر به مخاطبانتان معرفی کنید.

معمولا اولین چیزی که هر کس هنگام ورود به یک پیج به آن توجه می کند قسمت بیو است. پس اگر از اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده می کنید پیشنهاد می کنیم برای جذب مخاطب به این بخش توجه ویژه ای داشته باشید. یکی از راههایی که می توانید از طریق آن پروفایل خود را جذاب تر کنید تغییر فونت بیو اینستاگرام است.

آموزش تغییر فونت بیو اینستاگرام

Learning to change the font bio intagram

روش های زیادی برای تغییر فونت بیو اینستاگرام وجود دارد. یکی از روش ها این است که از وبسایت های تغییر فونت آنلاین استفاده کنید. برای این کار بر روی لینک زیر کرده و وارد وبسایت LingoJam شوید.

lingojam.com

مانند تصویر در کادر سمت چپ متنی را که می خواهید در بیو قر ار دهید را تایپ کنید. سپس فونت دلخواهتان را از کادر سمت راست انتخاب کرده و آن را کپی کنید.

آموزش تغییر فونت بیو اینستاگرام

در ادامه اینستاگرام خود را باز کنید و از پروفایتان به بخش Edit Profile مراجعه کنید. متنی را که کپی کرده بودید در قسمت بیوگرافی Paste کنید. با ذخیره سازی تغییرات میبینید که متن مورد نظرتان با فونتی که انتخاب کرده بودید در قسمت بیو نمایش داده می شود.
اگر از سیستم عامل iOS استفاده می کنید می توانید برای تغییر فونت بیو اینستاگرام از اپلیکیشن Fonts - for Instagram کمک بگیرید. این برنامه را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید تا بتوانید به جای وبسایت های آنلاین از فونت های متنوع و کاراکتر های منحصر به فرد آن برای ایجاد تغییر در بیو اینستاگرام خود استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن Fonts - for Instagram  از طریق اپ استور

Learning to change the font bio intagram

دانلود فونت اینستاگرام

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.