لنزور: نرم افزاری مخصوص عکاس‌ های ایرانی

  • ۱۲۷۹

این روزها در تاکسی و اتوبوس و مترو، خیابان‌ها، مراکز تفریحی، رستوران و پاساژ و هرجایی که فکرش را بکنید آدم‌های دوربین به دستی را می‌بینید که از همه‌چیز عکاسی می‌کنند. بعضی از آنها عکاسان حرفه‌ای هستند یا دانشجوهای رشته‌یی هنری که عکاسی را به عنوان حرفه خود یا بخشی از تکالیف خود پیگیری می‌کنند اما عده زیادی از آنها مردم عادی هستند که لحظه های خود را با عکس ثبت می کنند.
اپلیکیشن لنزور یک شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری عکس به زبان فارسی است که به تازگی در میان کاربران مخاطبان زیادی پیدا کرده است. شما می توانید این اپ را از بازار به صورت رایگان دریافت کنید برای وارد شدن به لنزور باید یک حساب کاربری بسازید. یک اسم انتخاب کنید، ایمیل و پسووردی که می‌خواهید را وارد کنید و با حسابتان به تمام عکس‌های لنزور دسترسی داشته باشید. برای اینکه دوستانتان را پیدا کنید هم می‌توانید شماره تلفن همراهتان را وارد کنید و اگر دوستانتان هم این کار را انجام داده باشند با یک جستجوی ساده آن‌ها را از طریق لیست تلفن‌های روی موبایلتان پیدا کنید.

لنزور: نرم افزاری مخصوص عکاس‌ های ایرانی

هر عکسی را که بخواهید می‌توانید از گالری عکس‌هایتان انتخاب کنید و با ابزارهای ویرایشی که لنزور در اختیارتان می‌گذارد ویرایش کنید و به اشتراک بگذارید. لنزور خودش هم یک دوربین عکاسی دارد که در لحظه می‌توانید عکس بگیرید و آپلود کنید. با ورود به پروفایل شخصی خود، می‌توانید عکس‌های ارسالی خودتان و آلبوم‌های دوستانی که عکس‌هایشان را دنبال می‌کنید را ببینید. اگر هم می‌خواهید عکس‌های ارسالی شخصِ خاصی را پیگیری کنید، در صفحۀ پروفایلش روی آیکون «دنبال می‌کنم» کلیک کنید. این نرم افزار بسیار ساده است و همچنین تلاش کرده جذابیت بصری را در کنار استفاده راحت از امکانات متفاوت را در کنار هم گردآوری کند تا کابران از هر قشری بتوانند از این اپ استفاده کنند. لازم به ذکر است این اپ که در حال حاضر نسخه اندروید آن موجود است تا یک ماه دیگر از نسخه iOS خود رونمایی خواهد کرد.

دانلود برنامه لنزور به زودی در اینستاگرام ها

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.