چگونه می توانم داستان (استوری) شخصی در اینستاگرام را ببینم؟

  • ۱۵۶۵

شما می توانید داستان افرادی را که دنبال می کنید با استفاده از برنامه اینستاگرام یا در وب در Instagram.com ببینید. اگر کسی یک داستان را که شما هنوز ندیده اید به اشتراک گذاشته است، یک حلقه رنگارنگ در اطراف تصویر نمایه او خواهید دید.

با استفاده از برنامه اینستاگرام:

داستانها در بالای فید ظاهر می شوند. برای دیدن داستان اشخاص، روی تصویر نمایه آنها در بالای خوراک ، یا در کنار پستی که آنها در فید به اشتراک گذاشته‌اند ضربه بزنید.هنگامی که شما داستان ها را از بالای خوراک خود مشاهده می‌کنید، آنها به صورت خودکار از یک نفر به سمت دیگر حرکت می کنند. شما می توانید روی صفحه ضربه بزنید تا به عکس یا فیلم بعدی بروید، صفحه را به راست یا چپ بگشید تا بین داستانهای افراد بروید. برای خروج از داستان شخصی و بازگشت به فید یا خوراک، روی صفحه ضربه بزنید و یا در سمت راست بالا روی x ضربه بزنید.

در وب در Instagram.com:

داستانها در بالای خوراک در وب تلفن همراه و در سمت راست خوراک در وب دسکتاپ ظاهر می‌شوند. برای مشاهده آن روی هر داستان ضربه بزنید یا روی آن کلیک کنید یا از فلش برای رفتن به صفحه بعدی یا داستان استفاده کنید. در سمت راست بالا x  را انتخاب کنید تا از داستان شخصی خارج شوید و به فید یا خوراک بروید.
به یاد داشته باشید زمانی که داستان شخصی را می بینید، آنها می توانند بازدید شما را ببینند.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.